Dr_S Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Lurte på hvor mange av dere som var fra distriktet her Legg evt ut bilder av doningen deres Bilder av min i gallerilinken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 har ikke fått galleri her enda(etter laaang vente tid) men er du bmw fan så har du nok sett den i tbg,svart e34 med m5 styling og 10x17" rondell felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Jeg er her vettu Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 fikk fiksa et bilde men er ikke så bra,er uten noe av m5 stylinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 13, 2005 Forfatter Share Skrevet November 13, 2005 Pen E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Og jeg befinner meg stort sett i denne i og rundt Skoppum/Borre/Horten/Tønsberg: Vanlig størrelse bimmers.no-klistremerker foran, og små på sidene og bak. DJ-skilter, helrøde baklykter og M3-speil. 16" alu på vinterstid og to forskjellige 18" sett på sommeren (et sett Rondell like Tweety sine og et sett ACS Type II-look). Bare å gi meg et tut eller vink om noen kjenner meg igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-G Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Doninga mi : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Tønsberg her . Flere bilder i galleriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Har du lyst til å donere felgene dine til meg , Tweety bimma?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 ja nei kan sikkert det jeg men da må nok du donere noen lapper til meg oxo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 joo.. vi får se :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå