Bmw323i Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 har alle delene som trengs, men er det nødvendig å ta ut motoren, eller kommer du til uten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Skal med det da? Muskelservo som ruler Gå ut til bilen og se, så finner du ut om du kommer til. I og med at du har alle delene. Regner ikke med at du trenger å ta ut motoren. Braketten til pumpa er det ikKe vanskelig å skru på, og styringa går vel ut på siden av motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 servopumpen sitter i underkandt av mototen, men du trenger ikke ta ut motoren får å montere den.. jeg har aldri ettermonter servo på bmw men.. er nok litt jobb tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet November 13, 2005 Forfatter Share Skrevet November 13, 2005 ingen som har ettermontert servo på e30 ?` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rossi Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Eg måtte slakke av litt mutterane på motorfesta å jekke motoren opp litt for å få inn servotannstanga, sida den er litt større enn ei tannstang uten servo. det var nødvendig sida den tok i bunnpanna.... ellers går det greit å bygge om til servo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå