RenZor Skrevet November 13, 2005 Share Skrevet November 13, 2005 Jeg trenger en servosnekke til E34 520i 88modell. Har du en liggende til en grei pris eller vet om noen så rop ut! Nypris på en snekke var vistnok 40 000,- og rep-kit`s er ikke lenger i produksjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassen Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Hei, Er klar over at denne ikke er lett å få tak i. Jeg har en liggende som er i ganske bra stand. Eneste dumme er at en tulling har klart å knekke "justerings" bolten. Det du da gjør, er å løse de fire boltene over dekselet hvor bolten står, skrur ut bolten (dreier dekselet moturs) setter inn bolten du har i din gamle snekke. Monter deretter snekken og juster slik som vist her: http://shrubbery.student.utwente.nl/ Vi kan vel bli enige om en god pris. Hva vil du gi? Send mail. Ojohanne@online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 hvor mye er en sånn verdt? ca? 5000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 Jeg skal muligens kjøpe en dele bil... jeg har snekke til deg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet November 30, 2005 Share Skrevet November 30, 2005 Jeg trenger en servosnekke til E34 520i 88modell. Har du en liggende til en grei pris eller vet om noen så rop ut! Nypris på en snekke var vistnok 40 000,- og rep-kit`s er ikke lenger i produksjon e36 passer vel ikkje? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå