theblast Skrevet November 13, 2005 Skrevet November 13, 2005 Sliter med å finne startsperre hos bilopphugere og i etk, noen som vet noen andre ord for det som det kan stå under, og på engelsk og tysk!
theblast Skrevet November 15, 2005 Forfatter Skrevet November 15, 2005 Takk for svar! Skal konverte til 318 is og vil bruke en e36 motor som har gått lite! Ville vite det med startsperre for vurderte å bygge det inn i bilen for å få brukt en motor, men blir litt vel mye, for må vel bytte nøkkel og teningsbryter ++ ved dette og fortsatt ikke sikkert det funker for at jeg tar det fra forskjellige biler! Derfor har jeg ny ide for hvordan jeg skal klare å fullføre prosjektet! Hvis jeg bruker ledningsnettet + hjernen fra en e30 på en komplett e36 motor vil dette funke bra eller vil det bli probler der også! Hørt noen som sa at hvis man skal bruke e36 motor må man bytte insprutet til e30 innsprut, stemmer dette skjønner ikke helt hvorfor for at dysene er det samme og ellers er det jo bare tur retur og vacuum på begge!
///MoePower Skrevet November 15, 2005 Skrevet November 15, 2005 Vitsen med fartsperre??? Kjør uten du
Bimmerlars Skrevet November 15, 2005 Skrevet November 15, 2005 Vitsen med fartsperre??? Kjør uten du Når sa han at han skulle ha det?
theblast Skrevet November 15, 2005 Forfatter Skrevet November 15, 2005 fartsperre, hehe trur du må lese inlegget litt tydligere, fartsperre havner ikke i bilen min ihverfall, ville ihvertfall bli motsatt at jeg ville demontrert den hvis jeg hadde det! Det vi prater om her er startsperre.
///MoePower Skrevet November 21, 2005 Skrevet November 21, 2005 hehe.. la merke til det nå som du sa det, lyder jo så likt de to vettu ..
Kjetil Sømme Skrevet November 21, 2005 Skrevet November 21, 2005 Veldig ofte referert til som EWS (elektronischer wegfahr sperre elns). Dette er det som står i BMW-testern når man skal inn og kode nøkler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå