///MPower Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 er det bare "plug and play". må du av med fanger og hele grillen for å montere eller? har bestilt fra koed og gleder meg som en unge på å få montert de!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 er det bare "plug and play". må du av med fanger og hele grillen for å montere eller?har bestilt fra koed og gleder meg som en unge på å få montert de!! Jeg syntes det var enklest å skrue av fangeren og grillen iallefall...er vedig kjapt gjort .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royarne85 Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 er det hele lyktene som byttes ut? i så fall så må du nok ta bort grillen. Gjerne pansret også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 14, 2005 Forfatter Share Skrevet November 14, 2005 det er hele lykten ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Har nylig montert disse lyktene som jeg kjøpte fra KOED. Demonterte kun nyrer og grillene . Skjønner ikke helt hvorfor fanger skal demonteres . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Har nylig montert disse lyktene som jeg kjøpte fra KOED. Demonterte kun nyrer og grillene . Skjønner ikke helt hvorfor fanger skal demonteres . Jeg måtte gjøre det for å få av grillen, mn uansett så er det fort gjort å ta av fangeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 har akkurat bestilt fra KOED jeg også så nå får jwg muligens et sett sorte DE lykter til overs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 er det hele lyktene som byttes ut? i så fall så må du nok ta bort grillen. Gjerne pansret også panseret må nok uansett åpnes ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 17, 2005 Forfatter Share Skrevet November 17, 2005 er en uke siden jeg bestilte og de er ikke kommet enda. blitt skuffet hver dag jaeg har vært i posten. får håpe de kommer i morgen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Har du fått toll papirene fra posten . Erfaringen min var at KOED var meget raske med leveringen, men posten er treg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 har akkurat bestilt fra KOED jeg også så nå får jwg muligens et sett sorte DE lykter til overs... Kor mykje skal du ha for DE lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 17, 2005 Forfatter Share Skrevet November 17, 2005 har ikke fått noe papirer ennå. er det så mye og fylle ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 har akkurat bestilt fra KOED jeg også så nå får jwg muligens et sett sorte DE lykter til overs... Kor mykje skal du ha for DE lyktene? Vet ikke hva dem er verdt så bare kom med et bud... ta det på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 22, 2005 Forfatter Share Skrevet November 22, 2005 monterte de idag. det ble sweet kommer bilder... det ble et par plugger fra de gamle lysene til overs. hva skal jeg gjøre med disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Par plugger til overs, er det fra parklyset på de gamle lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå