JJ_Cool Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 HALLA! Når har jeg bestemt meg for å kjøpe Remus sportseksos, men lurer litt på hvordan jeg monterer det, noen så vet? Må jeg kappe skjære eller er det bare til å skru av det orginale og sette på Remus potta? http://www.simco.no/?Manuf=3&Model=25&M ... FMotor=247 TAKK TIL DE SOM SVARER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Har du bestilt spesefik til bilen din er det bare å sette rett på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Er det bare potten eller hele anlegget? Hvis det bare er potten er det bare å sette på den nye. Kul den potten forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 å selv om det er hele anlegget er det fortsatt bare å sette rett på......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Bare å sette rett på men du må så klart kappe av din gamle bakpotte med vinkelsliper eller lignende,du bare legger din nye potte under bilen og merker av hvor den skal kappes.Det skal sitte en klump på røret ditt etter bøyen,du skal kappe ca 5 cm foran denne klumpen som ser ut som ett feste til noe som ikke er i bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JJ_Cool Skrevet November 14, 2005 Forfatter Share Skrevet November 14, 2005 Bare å sette rett på men du må så klart kappe av din gamle bakpotte med vinkelsliper eller lignende. nei jeg tenkte bare å kjøpe selve potta. Oki, jeg har ikke sett så mye under bilen egentlig. Skal ta en titt under å se om jeg ser klumpen. Men da regner jeg med at jeg også må sveise? Vet du noe om muligheter for å feste potta, bruker jeg de orginale festene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Du skal vel ikke handle hos ett firma som samarbeider med politiet, vegvesenet og forsikringselskaper med å avsløre trimming vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Hvorfor ikke kjøpe et ordentlig anlegg, som Supersprint. De paser i orginal festene, og du slipper og kappe og sveise. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logitech Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Supersprint har definitivt ikke bra passform. Det skal jeg skrive under på. Var et helvete uten like å montere det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JJ_Cool Skrevet November 14, 2005 Forfatter Share Skrevet November 14, 2005 Du skal vel ikke handle hos ett firma som samarbeider med politiet, vegvesenet og forsikringselskaper med å avsløre trimming vel? HEHE! joda vi arbeider på spreng for å BUSTE alle ungdommer med blod trimmede BMWer! ÆÆÆÆ....er ikke Simco AS et bra firma? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Herregud for noen priser. Så på bakpotte til merca også - med 2 utløp. Men jeg håndlager heller en med aluminiumsfolie til den prisen!! Nederste bilde: http://www.simco.no/?Manuf=22&Model=349 ... Motor=2494 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Supersprint har definitivt ikke bra passform. Det skal jeg skrive under på. Var et helvete uten like å montere det. Har montert det på 6 biler, og ikke hatt noe plunder. Ikke hørt om andre som her hatt det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Det er bare å sette på og det går rett på de orginale festene. Remus er veldig bra. Jeg har det på Saaben min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JJ_Cool Skrevet November 15, 2005 Forfatter Share Skrevet November 15, 2005 Tror jeg heller vil ha Remus enn Supersprint, har hørt at d blir en fantastisk gromlyd av det. Det er JÆVLIG dyrt, hvis ikke alle har sette det så er de prisene UTEN MVA også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 På e39 sedan må du kappe røret fordi eksosanlegget er ikke delt fra katalysator og ut.Uansett type bakpotte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå