generalolsen Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Hjelp... Har mistet blinklysfunksjon, bensinmåler og motortemperatur måler er død... Jeg feilsøkte på ett dødt grøftelys, og i den sammenheng hadde jeg ute noen sikringer for å sjekke om det var dette som gjorde at grøftelyset ikke funket. Men etter å ha sedd nøye på pæren til grøftelyset fant jeg ut at det var denne som var gådd. Jeg satte inn sikringene som dem var, og fant ingen sikringer som sku være gådd.. Nå 2 dager etterpå, så bruker jeg bilen for første gang... Blinkelys og diverse målere ser ut til å ikke fungere, ja og samt bakvinduvarmen funker ikke. Hva kan være feil? Jeg kan ikke se at noen av sikringene skal være gådd!!! Bilen er en 1991 mod. 318i e36 Hjelp mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
generalolsen Skrevet November 14, 2005 Forfatter Share Skrevet November 14, 2005 Ingen som kan hjelpe meg??? Kan det være en sikring som styrer alt dette, eller har det skjedd noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Sikringane kan vere defekte alikevell. Prøv å les deg fram til den sikringen som styrer problema dine. Så prøver du å bytte sikringar. Håpar eg kunne hjelpe litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
generalolsen Skrevet November 14, 2005 Forfatter Share Skrevet November 14, 2005 har prøvd å sjekket de sikringene jeg etter mine tyskkunskaper skulle mene det kunne være kunne kanskje hjulpet med norsk instruksjonsbok.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå