Prangert Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Hei folkens! Jeg skulle ha montert et m3 ratt på min Bmw e36 325...har nå original ratt med airbag...kan jeg montere dette selv eller må jeg til verksted og nullstille airbagen og sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Bare å montere selv,men koble fra batteri for å slippe noe problem med airbag.Du trenger ikke å nullstille noe på verksted.Veldig enkel jobb,du bare fjerner airbagen først ,den sitter med ett par torxskruer på baksiden av rattet og fjern så midtskruen,så merker du av på navet med tusj så ditt nye ratt kan monteres likt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prangert Skrevet November 15, 2005 Forfatter Share Skrevet November 15, 2005 Takk skal du ha!! Men hva er forskjellen på mtech 1 ratt og mtech2 ratt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 M-tech I: M-tech II: Begge er uten airbag, og M-tech I har jeg aldri sett på E36, M-tech II er sjelden på E36. Eksempel på M-ratt med airbag til E36: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prangert Skrevet November 15, 2005 Forfatter Share Skrevet November 15, 2005 Jeg skulle gjerne hatt det mtech 2 rattet til min e36..Har en kamerat som har det på sin e36...Skikkelig digg ratt!HVis det er noen som vil selge sånt ratt må de si ifra til meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Ca 2300,- DKK for et nytt ratt hos Schmiedmann (Danmark). "Ønskes kjøpt" har egen seksjon lenger ned på forsida av forumet. Jeg synes også M-tech II er skikkelig stilig, men kommer ikke til å velge det i en evt. E36, fordi jeg synes det blir feil å ta ut et ratt med airbag og sette inn et uten. I en E30 derimot så er dette favorittrattet, med Blackline som nr 2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 jeg har sportsratt i begge e36ene, og begge sportsrattene har airbag. Men ingen av de er make til rattene på bildene over. Det er originale ratt, men hva kalles mine ratt da? Det ene rattet har lys for airbag også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Det eneste rattet til E36 med airbag på siden til Schmiedmann var M-rattet. Det finnes andre ratt, som du jo vet siden du har slike selv. Hva de heter vet jeg ikke. Edit: Koed har bilde av den første typen M-ratt til E36: https://www.koed.dk/functions/billede.a ... _36160.jpg Koed sine sider liker ikke direktelinking til selve bildene, derfor link til siden med bilde. GS Bildeler har flere rattyper her: http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... groupid=32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå