Gå til innhold

POWERZONE SØKER DEMO BILER FOR 2006

POWERZONE
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

vi søker etter demo biler for 2006 - vi ønsker 3-5 biler for neste sesong som kan stille ut på forskjellige treff osv.

Gå inn og les på linken for mer info om hva vi kan tilby deg hvis du har riktig bil.

http://www.powerzone.no/artikler.php?type=nyheter

Regner med at dette er aktuellt for en rekke av dere så kom igjen.

Med vennlig hilsen

Lars Harlem

www.powerzone.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

står jo på siden at dem kreve rå få fritt spille rom osv når dem skal bestemme styling og bla bla bla. så det man ender opp med er en oversminket bil som man muligens ikke syntes er pen og som man må betale masse for. eneste plusset er at man får det billig. men ville ikke sendt bort bilen min til noen andre for fiksing uten å få bestemme selv åssen den vill bli sendes ut. blah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står jo på siden at dem kreve rå få fritt spille rom osv når dem skal bestemme styling og bla bla bla. så det man ender opp med er en oversminket bil som man muligens ikke syntes er pen og som man må betale masse for. eneste plusset er at man får det billig. men ville ikke sendt bort bilen min til noen andre for fiksing uten å få bestemme selv åssen den vill bli sendes ut. blah.

Så enig så enig! Hadde de betalt meg for å kjøre med reklame så kunne jeg ha vurdert det om jeg hadde hatt passende bil! Men her må du ut med cash for å kjøre med reklame! NEI drit å dra mener nå jeg... :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Vel - jeg overser de tåplige innleggene her - dette er for den som har lyst til å gjøre noe med bilen din - og vi har fått en god del personer med BMW'er som har sendt inn mail til oss alt.

Til dere som lurte på hvordan det foregår - når vi sier at vi vil velge deler - så kommer det av at dette er en demo bil for som vi skal vise frem det vi selger. Bilene vil få mye blest og de vil komme i blader med reportasjer - så kunder vil selvsagt ønske samme delene og da må det være vanlige deler vi får lett tak i.

Men - det er ikke sånn at du leverer inn bilen - også får du håpe du liker det du får igjen - vi vil jo selvsagt vise frem alt vi tenker på å gjøre med den osv - så du kan fint si nei hvis du ikke liker det. Eller kanskje du har noen forslag selv - så hører vi på det og kan diskutere om det passer inn - men om det er noe tvil om vi kan bygge show vinnende biler er det ikke tvil om.

Så hvis du kunne tenke deg dette - send oss en mail - så vil vi gå igjennom informasjonen.

Med vennlig hilsen

Lars Harlem

www.powerzone.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det flere årsaker til at jeg ikke sender mail til Powerzone:

- jeg har ikke noen av bilene på lista.

- jeg har en annen personlig smak innen styling enn det jeg har sett fra Powerzone tidligere, bl.a. eksemplet de selv nevner på BMW; Kim Haphi sin BMW Wide Body Cab synes jeg er direkte stygt! Men andre må få mene hva de vil, og style bilene sine slik.

- uheldigvis for Powerzone klarte de ikke å levere meg det jeg skulle ha den ene gangen jeg har bestilt noe der, men etter jeg hadde ventet i minst 2 måneder fikset en annen leverandør det på 1-2 uker, så jeg foretrekker andre leverandører som jeg har positiv erfaring med istedet for.

Enkelte innlegg ble nok i overkant usaklige her, det er jeg enig i med Powerzone i, bl.a. synes jeg ikke

Jeg håper det firmaet der råtner i helvete :)
passer seg, selv om man har dårlig erfaring med et firma.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

nå det der synes jeg er helt greit - og hvis vi ikke har levert varene som avtalt så er det å beklage selvsagt - men helt fair at du da velger andre - sånn må markedet fungere.

Akkurat Kim Haphi sin bil så valgte han ut stylingen selv på den - det er derfor vi denne gangen sier at vi skal velge ut det - men som jeg skriver så har du selvsagt annledning til å takke nei dersom du ikke liker det vi tenker.

Også er det jo sånn da at smak kan ikke diskuteres - det er forskjellig fra person til person.

Med vennlig hilsen

Lars Harlem

www.powerzone.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt var jo at det er lov å være uenige om styling, og være misfornøyd med servicen til et firma, men man kan være saklige og holde seg for god til slike uhøflige kommentarer.

Enda to årsaker:

- jeg har ikke den "egenandelen" Powerzone krever for jobben tilgjengelig for bruk på styling.

- jeg trenger bilen, både nå i vinter og til sommeren. Kan ikke garantere at jeg kan stille opp på treff rundt omkring i landet når det best passer andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...