Tweety bimma Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 sliter med målern til ute tempen på min e34 den gamle følern blei ødelagt så jeg kjøpte ny men den står stadig på -37 grader..... er det no "restart" eller som må gjørers?? blir gall av den jævla "plingen" som sier fra at det er jævla kaldt ute HJEEEELPPPP!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet November 14, 2005 Forfatter Share Skrevet November 14, 2005 Ingen????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Hadde du av batteriet da du bytta? Prøv å ta det og se om den tar den da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Ingen?????da jeg byttet føleren måtte jeg kjøre ca en halv time før den ble kalibrert..Etter noen minutters kjøring, begynnte tempen å synke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet November 14, 2005 Forfatter Share Skrevet November 14, 2005 Hadde du av batteriet da du bytta? Prøv å ta det og se om den tar den da.. nei hadde ikke det men har prøvd å ta polen en stund for å se om det hjalp men nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 -35 og -40 grader er omtrent det følern er beregnet for. Jeg fikk samme symptom da jeg reiv av følern på 330'n min på isbanetreffet, konstant -40 grader ute. Så enten har vel følern tatt kvelden, eller så er det brudd på kabelen (eller dårlig kontakt). Man kan evt sjekke ved å putte på en motstand. Prøv med en lyspære, men pass på at du ikke kortslutter noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet November 14, 2005 Forfatter Share Skrevet November 14, 2005 ja er maks minus på følern,er samme om man tar av følern eller om den står der så står det -37,så må kanksje være en kabel eller no ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 ja er maks minus på følern,er samme om man tar av følern eller om den står der så står det -37,så må kanksje være en kabel eller no ja mål med et multimeter på den nye og den gamle følern. Se hvor mange Ohms motstand det er på de 2. De skal være sånn passe like hvis begge virker (noe de kanskje gjør hvis du har kabelbrudd). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Viss både gammel og ny føler viser -37, er det nok kabelbrudd eller dårlig kontakt en plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet November 14, 2005 Forfatter Share Skrevet November 14, 2005 da har jeg vært en tur på verksted å kikka og målt,er ikke kabel brudd for der var det strøm(rett under 5 v)... har ikke den gamle følern... ja nå må folk komme med no mer forslag hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå