320it Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Har lest diyèn her og på bimmerdiy.com men jeg har enda ikke funnet filteret i bilen. Kanskje jeg ikke har? har en 92 mod 320i. er ihvertfall dårlig trykk i varmeapparatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 har du ac? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet November 14, 2005 Forfatter Share Skrevet November 14, 2005 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Skru ned deksel på passasjer side ved beina, de skal ligge bak midt konsoll. er litt dritt og komme til de. men viss du legger deg ned skal du sjå ei luke som er der som varmeapparat enheten er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Plagsomt det der filteret. jeg var litt lat i sommer og leverte heller bilen inn på verksted for å få det byttet (ikke bmw verksted). de brukte 1.5 timer på jobbe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8833 En DIY her på siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2005 har ikke airbag. (om det skulle ha noe å si) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 har ikke airbag. (om det skulle ha noe å si) Har ingenting å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2005 er det bare jeg som er blind eller? siden jeg ikke finner det. er det mulig at ac kan være ettermontert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 finner du ikke denne vribryteren? pilen er litt i pissevinkel men studerer du bildet skjønner du hvor den sitter. Finner du ikke den er det ingenting der..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2005 har ikke funnet den nei, får gjøre et nytt forsøk i morgen... har ikke alle biler denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 8, 2005 Share Skrevet Desember 8, 2005 begge e36ene mine har A/C og de har det. en med klimatronic og en med aut. klima. iflg forumfolket har biler uten a/c micrtofilteret i motorrom et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 Det er plassert i motor rommet under dekslet vindusviskeren. det er bare og skru av noen små plast skruer og så er ta det ut. Man trenger ikke og ta av dekslet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 Sånn skjer hvis man renser kupefiltret for midletidig bruk. http://upload.johjoa.com/upload/Midleti ... filter.AVI det var sinsykt masse sot og skjit i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Desember 9, 2005 Share Skrevet Desember 9, 2005 shit ja. Har en lukt som kommer innimellom,med og uten ac på. Den kan beskrives som om noen har fyrt opp noe bjerkeved i nærheten av bilen.Kanskje det er microfilteret? Ba om pris på service på ac èn og det koster rundt 6000!! Var tørkefilter og masse styr som måtte skiftes. Er det samme prosedyre for microfilter på e34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå