danielschj Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Heisann Jeg har et problem med at bilen min kutter på 3000 rpm å jeg har sjekket luftmengdemåleren ,jernen, tenningsmodulen fordeleren. men finn ikkje noe feil hva kan dette være?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Bensin,plugger,pumpe... Virker det som det bare kutter TVERT el går den bare veldig mye dårligere fra 3000o/min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielschj Skrevet November 14, 2005 Forfatter Share Skrevet November 14, 2005 nei den bare kutter helt vis jeg skal stå å ruse bilen så går den ikke over 3000 rpm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Pluggene! Det var det til meg vertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Heisann Jeg har et problem med at bilen min kutter på 3000 rpm å jeg har sjekket luftmengdemåleren ,jernen, tenningsmodulen fordeleren. men finn ikkje noe feil hva kan dette være?? Så et eksempel på dette en gang jeg var på Rudskogen. Dessverre skjønnte vi ikke hva det var, så kan ikke hjelpe deg her. Er det en 325 du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Er det en 325 du har? m20b20, e det ikke? har du ikke fått fiksa den enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielschj Skrevet November 16, 2005 Forfatter Share Skrevet November 16, 2005 nei d er en 320 =/ men pluggene kan det ikke være har sjekket dem allerede skulle ikke ha noe å si egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ac turbo Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 styresentraln......er d mest vanelige. Har du sjekke laddinga...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Har du prøvd noen andre plugger eller har du bare sjekket at de knistrer liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå