integrale8v / ELS Tuning Skrevet November 14, 2005 Skrevet November 14, 2005 (endret) Vurdere å selge leike/banebilen min. Er ikke noe superstøken bil utseendemessig, men er bra for rust. Har dog fått litt skavanker i lakken. Er skiftet/lakket forskjermer og dører sist vinter. Bilen er helt standard i utseende utenom IS lippe, eksosanlegg og noen nydelige m3 spegler . Det er ikke bilen for deg som vil ha oppmerksomhet , men heller bruke en E30 slik den er tiltenkt.1990 BMW 325i S50b30 turbo vurderes solgt,Godkjent med S50 i vognkortet (uten turbo)Motor:S50B30Wiseco stempler 0,5mm overdimPPM H-råderARP bolter: topp, veivlager og råderNye lager/skinner etc.Linkplus G3/G4 datasprut660cc Simens Deka dyserPrecision 6266 turbocustom grenrørekstern wastegate fra hksCooperring toppakning30 raders oljekjølerAluminum radiatorBremsa 502whp (dynapack) på 1kilo ladetrykk 608hk i motor på 1.3barMotor har gått 15000km etter bygging, så har blitt utprøvd.Drivverk:Lett svinghjul6 puck sinterclutchSachs trykkplateE36 ZF m3 kasse (5 trinns)E30 M3 mellomakselE30 M3 diffshort shiftUnderstell:Bilstein B12. GodkjentIreland engineering krengestag f/b.Wiechers tårnstag f/b.E36 servotannstang.Powerflex foringer i fostillingAKG nylon foringer i bakstilling ABS Felger:17x7,5 BBS RX215/40-17 Federal 595rsrBremser:Fremme: K-sport 330mm med EBC yellowstuffbak: orginale skiver med Yellowstuff klosser25mm hovedsylinderGolf bremsekraftforsterker.Interiør:Sportseter (fra prefacebil)Fjernstyrt sentrallås.Carputer med Link programmet. Bruker dette som display for oljetrykk/temp, vanntemp,bensintrykk, ladetrykk osv. Endret Oktober 8, 2015 av integrale8v / ELS Tuning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå