Prephobia Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Nå har jeg gått til innkjøpa av 2 par me bremsesko fra biltema... Eg trenger ikke kometarer der dere seier at biltema er drit. Men er disse klossane ok? Har en bmw 318i 87 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Bremsesko fra biltema er bra det. Verre med bremseklossene. Støver sinnsykt og er omtrent lik pris på de som de på veng. Men hvorfor spørre om dette ETTER at du har kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Hadde de vært helt ubrukelige hadde de ikke vært i salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prephobia Skrevet November 14, 2005 Forfatter Share Skrevet November 14, 2005 ville bare høra meiningar... har ikke så god erfaring ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 det er mange ubrukelige ting som er i salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet November 14, 2005 Share Skrevet November 14, 2005 Funker sikkert men klossene der er ikkje av beste kvalitet, virker som belegget er hard´ere på biltemaklossene.. Ps: er en grunn for at dei er "billigare" på biltema en andre plasser. Tror det er en anna blanding i dei, men er ikkje 100% sikker, men seier ikkje at det er dritt.. stopper med dei og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Speedan(mener det var det de het) er de værste klossene jeg har prøvd. De kjøpte jeg på torshov bilrekvisita. Klarte jo nesten ikke å låse hjula i lav hastighet en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå