Bare_egil Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Hadde ett lite uhell på fredag , sklei av veien og tok bakenden på min bmw e30, 325i 2 dørs. Hele bak enden er ganske inntrykt. Noen som har peiling på om jeg kan få rettet den opp. Tror den er rammeskjeiv pga lite bulk i taket rett bak dør på høyre side... hvis noen har noen forslag om hva jeg evt kan gjøre, evt hjelpe meg, så er det bare å ta kontakt...er veldig hissig på å få den på veien igjen... Edit: her er noen bilder: noen bilder av hvordan den var : http://img369.imageshack.us/img369/2933/dsfds9fg.jpg' alt='dsfds9fg.jpg'> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Bilder hjelper jo på å bedømme skaden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 15, 2005 Forfatter Share Skrevet November 15, 2005 hvordan legger jeg ut de da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 - Legg bildene ut på en webserver. - Bruk "IMG" knappen der du skriver innlegg og link til bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 De må ligge etter eller annet sted på nettet, gå til www.imageschack.us f.eks. dersom du ikke har tilgang til annet sted å laste opp. Etter du har gjort det limer du bare adressen til bildet inn i meldingen din, med kodene hhv. foran og etter bildeadressen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 15, 2005 Forfatter Share Skrevet November 15, 2005 Ok, tusen takk. Da får jeg prøve det når jeg kommer meg hjem da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 jeg har sett bilen hele rumpa er trykt inn.får ikke igjen døra og bulk i taket.jeg skal få tatt noen bilder eller så kan du jo sende dem til meg på mail så kan jeg legge dem ut det var en strøken bil.uten rust og aldri kjørt om vinteren.gråt nesten når jegså den en av de mest strøkene jeg har sett!håper det går og fikse den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 15, 2005 Forfatter Share Skrevet November 15, 2005 sånn, da har jeg lagt ut noen bilder...fler kommer vel etterhvert...må bare få tatt noen fler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Så ikke bra ut det der. Ser ut som det kan bli veldig dyrt. Men får håpe du får ordna den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 15, 2005 Forfatter Share Skrevet November 15, 2005 nei ser ikke bra ut nei, har hatt den 1 mnd på veien...også er det bare rumpa som er ødelagt...så håper litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 trur nesten jeg hadde skjøtet den istedenfor og rette jeg,. få tak i en brukbar karosseri som er frontskadet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 15, 2005 Forfatter Share Skrevet November 15, 2005 blir vel relativt dyrt da...jeg har peilig på bil...så må få noen til å sette det sammen igjen da... jeg har sett bilen hele rumpa er trykt inn.får ikke igjen døra og bulk i taket.jeg skal få tatt noen bilder eller så kan du jo sende dem til meg på mail så kan jeg legge dem ut det var en strøken bil.uten rust og aldri kjørt om vinteren.gråt nesten når jegså den en av de mest strøkene jeg har sett!håper det går og fikse den bare si i fra så skal jeg slenge noen bilder til deg på mail...var ute å tok noen bilder i stad..fikk ikke lagt dem inn fordi de var forstore for sia... Bilder hjelper jo på å bedømme skaden! da har jeg lagt ut bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Off Off det minker kraftig på e-30 på veiene. synnest det er mangen som har kræsja e-30 sin i det siste. Passa på bilen og kjøra fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 15, 2005 Forfatter Share Skrevet November 15, 2005 det gjør det, kan ha noe med at det er mye "watt" på bakhjula da... men har sinnsykt lyst til å bygge den opp igjen, selv om det koster gryn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 off, så vond ut den der! Var det en uheldig breisladd, vannplaning eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå