Gå til innhold

Bmw e30 vrak tror jeg:(

Bare_egil
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde ett lite uhell på fredag :cry: , sklei av veien og tok bakenden på min bmw e30, 325i 2 dørs. Hele bak enden er ganske inntrykt. Noen som har peiling på om jeg kan få rettet den opp. Tror den er rammeskjeiv pga lite bulk i taket rett bak dør på høyre side...

hvis noen har noen forslag om hva jeg evt kan gjøre, evt hjelpe meg, så er det bare å ta kontakt...er veldig hissig på å få den på veien igjen...

Edit: her er noen bilder:

dsc002224pc.jpg

dsc002212ec.jpg

pict48756fy.jpg

noen bilder av hvordan den var :

<a  href=%7Boption%7Dhttp://img369.imageshack.us/img369/2933/dsfds9fg.jpg' alt='dsfds9fg.jpg'>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jeg har sett bilen hele rumpa er trykt inn.får ikke igjen døra og bulk i taket.jeg skal få tatt noen bilder eller så kan du jo sende dem til meg på mail så kan jeg legge dem ut :lol: det var en strøken bil.uten rust og aldri kjørt om vinteren.gråt nesten når jegså den en av de mest strøkene jeg har sett!håper det går og fikse den :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir vel relativt dyrt da...jeg har peilig på bil...så må få noen til å sette det sammen igjen da...

jeg har sett bilen hele rumpa er trykt inn.får ikke igjen døra og bulk i taket.jeg skal få tatt noen bilder eller så kan du jo sende dem til meg på mail så kan jeg legge dem ut :lol: det var en strøken bil.uten rust og aldri kjørt om vinteren.gråt nesten når jegså den en av de mest strøkene jeg har sett!håper det går og fikse den :lol:

bare si i fra så skal jeg slenge noen bilder til deg på mail...var ute å tok noen bilder i stad..fikk ikke lagt dem inn fordi de var forstore for sia...

Bilder hjelper jo på å bedømme skaden!

da har jeg lagt ut bilder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...