Custom Edition Skrevet November 15, 2005 Skrevet November 15, 2005 har så mye liggende og slenge som hverken er brukt eller jeg har bruk for skal derfor selge en forsterker,en spiller til bil og en liten sub i kasse som ikke er brukt mer enn 1mnd. Forsterker: Lightning Audio Bolt serie 2-kanals forsterker 50x2 @ 4ohm 75x2 @ 2ohm 150x1 @ 4ohm 450 Watt Maks Power Variabelt delefilter - 40-400Hz +6db Juice Boost Bass EQ Chrome toppdeksel Matchende sub i fabrikkskasse..ikke store karen (8") men trykker Godt for de som setter pris på god lyd og ikke bråk. og en Kenwood-spiller 50 watts x 4 max CD Recevier Cd TEXT display from changer CDR/CDRW comatiable Changer control option Pre out Red / green key illumination Remote control option Silver finish panel/grey escutchEON s System Q sound control alt selges samlet til et fornuftig bud
Custom Edition Skrevet November 19, 2005 Forfatter Skrevet November 19, 2005 hehe..ja det ligger nå her og ikke blir brukt så bare skrike ut når du har penger det pris blir vi enig om..er ikke grådig
Custom Edition Skrevet November 20, 2005 Forfatter Skrevet November 20, 2005 for og være ærlig vet jeg ikke hva jeg skal ha..ikke noe av det er brukt så og si.. husker ikke totalprisen for alt.. Spilleren og forsterkeren er brukt i 1mnd ca og sub`n mindre enn det å.. men halve prisen av det totale høres vel fornuftig ut..eller? spiller kosta 1500,-. forsterker`n kosta 1600,- og sub`n kosta i ferdig kasse 1000,- men bud mottas
Custom Edition Skrevet November 21, 2005 Forfatter Skrevet November 21, 2005 hehe..litt lite. er ikke blakk så må ikke selge liksom men har ikke plass da det renner over med anlegg her
BimmerKing Skrevet November 21, 2005 Skrevet November 21, 2005 Selger du KUN samlet eller selger du det separat?
Custom Edition Skrevet November 21, 2005 Forfatter Skrevet November 21, 2005 Selger du KUN samlet eller selger du det separat? plana var og selge samlet ja men får sikkert ordnet noe hvis det er noe dere er ut etter. send en PM hvis det er noe dere vil ha og eventuelt pris så blir vi vel enig
Custom Edition Skrevet November 21, 2005 Forfatter Skrevet November 21, 2005 Kunne ha tenkt meg spilleren! send en pm hvis du er interessert så blir vi sikkert enig
Custom Edition Skrevet November 29, 2005 Forfatter Skrevet November 29, 2005 da er sub og forsterker solgt men har fortsatt spilleren til salgs til en rimelig penge
Custom Edition Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Skrevet Desember 13, 2005 spilleren går nå for 500,- til førstemann som skriker ut er kun brukt i bil i 3 uker i sommer
opusx Skrevet Desember 14, 2005 Skrevet Desember 14, 2005 hmm jeg kjøpte serien over med 12 tommeren for 3000,- forsterker og sub altså... så jeg tror ikke du skal håpe på noe særlig mer en 2000..
Custom Edition Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Skrevet Desember 14, 2005 heh--sub/forsterker er solgt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå