steffen_sandnes Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Ville gjerne at bilen min skulle vært litt lettere på rattet?? Er det mulig å fjøre noe med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Ville gjerne at bilen min skulle vært litt lettere på rattet?? Er det mulig å fjøre noe med det Dette har jeg òg lurt litt på... Er det feks. mulig å bytte til en servopumpe med høyere trykk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Ville gjerne at bilen min skulle vært litt lettere på rattet?? Er det mulig å fjøre noe med det Dette har jeg òg lurt litt på... Er det feks. mulig å bytte til en servopumpe med høyere trykk? Du skulle jo være rett mann til å få testet ut dette med din kunnskap om BMW.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Om du gjør det vil den miste litt "følelse". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Om du gjør det vil den miste litt "følelse". Det har du helt sikkert rett i. Men, det KAN jo være at man ikke vil merke så mye til om man kjører på større hjul enn det som er standard på bilen? Jeg for min del lurte på dette fordi jeg tror jeg kommer til å få en MOTSATT problemstilling... Jeg går nemlig fra 110bars trykk (som er standard på E36 servopumpe) til 140bars trykk (750 servopumpe). Når dette i tillegg skal bastardiseres over i en E30 så KAN det kanskje bli litt kræsj... Har ikke lyst at bilen min skal være Chevy-lett på rattet Time will show Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1379 Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 På BMW så får du jo servotronic, da endrer motstanden på rattet seg med farten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Servo? Hva er det? (pingler:p) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå