Gunnar Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Noen som vet om vanlige priser på noen NGK-plugger? Gjerne ZGR5A (M20), BKR6EK (M50) og lignende fra vanlige butikker. Spør fordi jeg _muligens_ kan gjøre det mulig å tilby brukerne her inne noe rimeligere deler enn andre steder, men kan ikke garantere noe. Tenkte å ringe litt rundt å høre, men er ikke så mange som har NGK-plugger (utrolig nok), og de fleste har stengt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 15, 2005 Forfatter Share Skrevet November 15, 2005 Er det virkelig ingen som husker hva de har betalt for pluggene sine? Er det i det hele tatt noen her som bruker NGK-plugger? Det er jo de suverent mest pop pluggene blant entusiaster, nesten uansett merke og kjøretøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 husker ikke hva jeg betalte for mine, kjøpte meg ett "stort" parti på salg i sverige sist jeg kjøpte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Jeg kjøpte 6stk til min m30 idag. kom på 245.- altså rett over 40 kr pr stk. det var zgr5a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 15, 2005 Forfatter Share Skrevet November 15, 2005 Ok. Det var billig, Endre! Tror de koster 60-75,- de stedene jeg har sjekket tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå