frokriss Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Hei, Jeg selger min meget pent kjørte e-39 bmw 540 motor, 98 mod med 71000 km. komplett service hefte.motoren selges uten starter, dynamo og ac pumpe. jeg har også komplett lednings nett. til hele bilen(alt tenkelig utstyr) ingen ledninger er skadet. Hadde vært fint om noen fra forumet hadde kommentert en ca pris på motoren. Bilder: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kjopsalg/ Bud ønskes pr mail frokriss@start.no Mvh Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Har du funne ut kva du skal ha for denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet November 29, 2005 Share Skrevet November 29, 2005 Min far er muligens interessert i den, han trenger ny motor i sin. Men alt avhenger selvfølgelig av pris, funnet ut noe? sånn ca pris iallefall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå