DaggEn Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Merkelig film dette. Følg godt med på bilen å se at den delvis forsvinner.. Ha på lyd å hør hva som blir sagt på slutten http://video.google.com/videoplay?docid ... mp+my+ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Å nei du.. Biter nok ikke på den.... Og til dere andre, OPS OPS!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet November 15, 2005 Forfatter Share Skrevet November 15, 2005 Hehe.. Dårlig gjort.. Eg gikk 5 på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Jeg hadde vel strengt tatt sett den før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Alt som innebærer "ha på lyd" er 99% sikkert en "skræmmar"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Ha! denne har jeh sett før gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Har sett'n en del ganger før, men bare måtte se en gang til! Av en eller annen grunn blir jeg tiltrukket av skremmemailer! Hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 Sett før jeg også,og skvatt like mye denna gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 første gang jeg så denne gikk jeg rett i gulvet hehe.. skreik hore høyt.. vedder på naboene hørte meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Sabotage! Sånt burde ikke postes på dette forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Haha! Alltid noen som ikke har sett den før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Vart skræmt ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet November 22, 2005 Share Skrevet November 22, 2005 Jeeeeeez, så jeg skvatt, kom ett hyl der ja. Skulle akkurat til å trykke i meg ett ritz kjeks med sånn kremost på, ble en fin rund hvit flekk på veggen for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå