Gå til innhold

Jobbing under bil

c_ellef
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg oppdaget i dag at varmeskjoldet mellom karroseri og eksosanlegg har delvis løsnet under bilen. Dermed må jeg få festet det igjen. Men det er jo midt under bilen så da nytter det ikke bare med armene under bilen.

Hvordan pleier dere å gjøre det når dere skal under bilen? Skal jeg jekke den opp på begge punktene på den ene siden og sette støttebukker under. Holder det, eller er det flere ting som burde gjøres?

Er ikke så gira på å få en senka bil på 1,4 tonn oppå meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før når eg ikkje har hatt løftebukk, har eg jekket den så langt opp eg kan på ene eller begge sider og lagt noen dekk/felger under kanalene slik at hvid den detter mer enn 1-2cm så hviler den på disse. Det er jo en fare for at det kanskje blir en liten bulk hvis den detter, men det gjør det jo ikkje, pluss at det er bedre å ha en liten bulk enn å være flat....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er 20 cm, så det blir ikke store klaringen. BMW`n er dama mi for øyeblikket, så det går greit med litt nærkontakt... hehe :)

Skal bare feste det skjoldet, så det burde ikke være store jobben, men ved større jobber så må jeg nok finne noen andre alternativer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...