jcvold Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 hvor mangen hk er det i en alfa-romeo 155 Q4 2.0 turbo? de jeg har sett på på nettet nekter å skrive antall hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 15, 2005 Share Skrevet November 15, 2005 190hk http://www.skjoerestad.com/meg/biler.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 16, 2005 Forfatter Share Skrevet November 16, 2005 mulig å chippe\øke turbotrykket på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Ja, det er ikke noe problem. Motor og drivverk er i prinsippet det samme som Lancia Delta HF Integrale. www.carsfromitaly.com er en fin side for info om italienske biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 16, 2005 Forfatter Share Skrevet November 16, 2005 hvor mye hk snakker vi? er dette en konkurent til audi a4 1.8 turbo q? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Har sett slike med 250hk til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Kompiss av meg snakka om at det var en effektøkning på 23% ved å frontmontere cooleren på disse bilene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 16, 2005 Forfatter Share Skrevet November 16, 2005 så på bergen bileletronikk sin side,om du chipper en sånn får du +35 hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Kompiss av meg snakka om at det var en effektøkning på 23% ved å frontmontere cooleren på disse bilene! Hva mener du med dette? Både Alfa 155 Q4 og Lancia Delta HF har frontmotor, og ingen av de har såvidt jeg vet intercooleren oppå motoren slik Subaru Impreza WRX har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Ok, da gjelder det sannsynligvis ikke denne modellen, men en eldre type? Den hadde cooleren ganske langt bak i mottorrommet (bak på venstre side) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Det er godt mulig intercooleren har en snodig plassering i motorrommet, det vet jeg ikke, jeg så får meg to plasseringer på frontmotor; foran motor eller oppå motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå