Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
PS! I signaturen din så linkes det fortsatt til bmwguiden.no, ikke bimmers.no... :roll: I tillegg er www.bimmers.no/album/?id=PIB en mye kortere link enn det du har idag! :mrgreen:

Et lite apropos, litt OT; Helt nederst på alle sidene står det "© BMWGuiden.no 2002 - 2004". Dette bør vel endres (av Gunnar)?

Skrevet

Det er flere steder det står BMWGuiden, f.eks. på "Om sidene" - www.bimmers.no/statisk.php?id=om - også...

Jeg snakket med Gunnar om dette forholdsvis kort tid etter omleggingen av domenenavnet, men da hadde han så mye annet å gjøre at han kunne ikke gå over med lupe og lete etter alle stedene. Enten har han fortsatt like mye å gjøre, eller så har det gått i glemmeboka... ;)

Skrevet
Dette bildet viser tydeligere innsvingen på P.I.B sine felger:

S3010032.jpg

..ser lekkkkert ut!

PS eg og kunne tenkje meg Xenon i grøftelysa.....om du kan finne fram til kvar det kjem frå!

PM???...så er du ein helt! :wink:

Skrevet
Er det bare meg, eller ser det første bildet ut som en MB? ;p

Utrolig pen bil=)

Syns avataren ser ut som en X3 :wink:

Skrevet

Et mye billigere alternativ hvis den blir bare litt for høy er jo fjærbensskål med 10mm senking fra Schmiedmann. 499,- DKK + mva, med TÜV-godkjenning.

Noen som har erfaring med dette da? 1cm kan nok gjøre susen ja:)

Jeg vil vite hvor de selger slike felger :D

Lade dekkservice ( http://www.ladedekk.no/ ) Var de eneste I Trondheim som klarte å skaffe slike.

PS eg og kunne tenkje meg Xenon i grøftelysa.....om du kan finne fram til kvar det kjem frå!

PM???...så er du ein helt! :wink:

Skal sende deg en PM :)

Skrevet

Må nesten legge ut noen flere bilder. Har fått på 2 runde tuter bak nå. Dessuten har den et finere "stuk" nå, enn på de første bildene. Legger også ut litt bedre bilder av felgene.

S3010052.jpg

S3010055.jpg

S3010057.jpg

S3010058.jpg

S3010067.jpg

S3010066.jpg

S3010061.jpg

S3010075.jpg

S3010074.jpg

S3010073.jpg

S3010072.jpg

S3010070.jpg

Skrevet

Den felgen skal på andre sida P.I.B. Ser ikkje du mønsteret. :wink: Neida. Men no gledar eg meg til å få sett felgane påmontert. Atter ein gong vil eg sei at eg likte bilen din utruleg godt. Nice med pottene og. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...