Diggern Skrevet November 16, 2005 Skrevet November 16, 2005 Nydelig bil Hvor har du fått tak i xenon til tåkelysa?
P.I.B Skrevet November 16, 2005 Forfatter Skrevet November 16, 2005 Nydelig bil Hvor har du fått tak i xenon til tåkelysa? Kamerat som skaffa de fra USA. Skal høre med han hvilken butikk det var.
Erik E30 Einum Skrevet November 16, 2005 Skrevet November 16, 2005 Blir den fortsatt for høy foran så skal jeg "smelle" på et justerbart sett. Et mye billigere alternativ hvis den blir bare litt for høy er jo fjærbensskål med 10mm senking fra Schmiedmann. 499,- DKK + mva, med TÜV-godkjenning.
BalleKnalle Skrevet November 16, 2005 Skrevet November 16, 2005 Grattis med ny bil ja Så virkelig pen ut!
RWDF Skrevet November 16, 2005 Skrevet November 16, 2005 PS! I signaturen din så linkes det fortsatt til bmwguiden.no, ikke bimmers.no... I tillegg er www.bimmers.no/album/?id=PIB en mye kortere link enn det du har idag! Et lite apropos, litt OT; Helt nederst på alle sidene står det "© BMWGuiden.no 2002 - 2004". Dette bør vel endres (av Gunnar)?
Erik E30 Einum Skrevet November 16, 2005 Skrevet November 16, 2005 Det er flere steder det står BMWGuiden, f.eks. på "Om sidene" - www.bimmers.no/statisk.php?id=om - også... Jeg snakket med Gunnar om dette forholdsvis kort tid etter omleggingen av domenenavnet, men da hadde han så mye annet å gjøre at han kunne ikke gå over med lupe og lete etter alle stedene. Enten har han fortsatt like mye å gjøre, eller så har det gått i glemmeboka...
Erik E30 Einum Skrevet November 16, 2005 Skrevet November 16, 2005 Dette bildet viser tydeligere innsvingen på P.I.B sine felger:
kilronan Skrevet November 16, 2005 Skrevet November 16, 2005 Dette bildet viser tydeligere innsvingen på P.I.B sine felger De er altså ikke originale? Jeg vil vite hvor de selger slike
ovex Skrevet November 16, 2005 Skrevet November 16, 2005 Dette bildet viser tydeligere innsvingen på P.I.B sine felger: ..ser lekkkkert ut! PS eg og kunne tenkje meg Xenon i grøftelysa.....om du kan finne fram til kvar det kjem frå! PM???...så er du ein helt!
Dan Skrevet November 16, 2005 Skrevet November 16, 2005 Er det bare meg, eller ser det første bildet ut som en MB? ;p Utrolig pen bil=) Syns avataren ser ut som en X3
Steffan C Skrevet November 16, 2005 Skrevet November 16, 2005 Et mye billigere alternativ hvis den blir bare litt for høy er jo fjærbensskål med 10mm senking fra Schmiedmann. 499,- DKK + mva, med TÜV-godkjenning.Sånne kunne jeg tenkt meg til min E-34, men det hadde ikke , er det noen som vet om det er noen andre som skaffer slike til min bil.
P.I.B Skrevet November 17, 2005 Forfatter Skrevet November 17, 2005 Et mye billigere alternativ hvis den blir bare litt for høy er jo fjærbensskål med 10mm senking fra Schmiedmann. 499,- DKK + mva, med TÜV-godkjenning. Noen som har erfaring med dette da? 1cm kan nok gjøre susen ja:) Jeg vil vite hvor de selger slike felger Lade dekkservice ( http://www.ladedekk.no/ ) Var de eneste I Trondheim som klarte å skaffe slike. PS eg og kunne tenkje meg Xenon i grøftelysa.....om du kan finne fram til kvar det kjem frå! PM???...så er du ein helt! Skal sende deg en PM
P.I.B Skrevet November 17, 2005 Forfatter Skrevet November 17, 2005 Må nesten legge ut noen flere bilder. Har fått på 2 runde tuter bak nå. Dessuten har den et finere "stuk" nå, enn på de første bildene. Legger også ut litt bedre bilder av felgene.
Stian Skrevet November 17, 2005 Skrevet November 17, 2005 Den felgen skal på andre sida P.I.B. Ser ikkje du mønsteret. Neida. Men no gledar eg meg til å få sett felgane påmontert. Atter ein gong vil eg sei at eg likte bilen din utruleg godt. Nice med pottene og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå