Gå til innhold

Faen..

SteffenK
 Share

Anbefalte innlegg

Jaja gutter, da var det min tur.. Har akkurat blitt skrevet ut fra sykehuset etter å ha tilbragt siste døgnet der. Dere skjønner vell av bildene hva som har skjedd.. :| Kom kjørende, og plutselig var det glatt, jeg mista kontrollen, skar over veien, trillet rundt noen ganger før bilen stoppet. Vitner som har sagt det, jeg besvimte selv så jeg husker ganske så lite fra hva som skjedde.. Jeg hadde heldigvis på meg bilbelte, jeg hadde nok måttet bøte med livet hvis ikke, iallefall det alle legene sa.. :(

Menmen.. bilen er iallefall bare å gi opp, den er rammeskjev så den får jeg ikke igjen :( den skal bli taksert senere i dag sa de på NAF.. faen som jeg elsket den bilen, og jeg får den aldri tilbake!:( Hva tror dere jeg får igjen på forsikringen?

her er ett bilde, eneste jeg har.. dårlig vinkel da men..

photo01826bp.jpg

Her er ett bilde av slik den så ut før:

beemern3bb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Trist når sånt skjer... Men, det viktigste er at du er hel.

Er bildet tatt på GMG Service?

Du får ikke noe problemer ettersom bilen stod på sommerdekk da? (Hvis det var det den gjorde da)

hvis det ikke lhar snødd og er på pluss siden av gradestokken så har ikke noe å si. du kan kjøre med sommerdekk så lenge forholdene er greie, hvis du skjønner hva jeg mener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HenrikE30: Nei det er tatt på NAF. Siden jeg har gjensidige så skal den dit uansett tror jeg. De henta den iallefall. Ja jeg hadde sommerdekk på, men det var ikke minusgrader eller snø når jeg begynnte å kjøre, men det begynnte vell å sludde litt mens jeg kjørte..

Tror ikke jeg får igjen noe på stylingen, 10k er vell maks.

Men hva er listeprisen da? Det er en 91modell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det ikke lhar snødd og er på pluss siden av gradestokken så har ikke noe å si. du kan kjøre med sommerdekk så lenge forholdene er greie, hvis du skjønner hva jeg mener

Jepp, kjenner til det. Var nok bare litt rask i antagelsen om at det var snø/is/glatt. (Det begynte å snø i Ålesund natt til igår)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle lage en tråd der man kan beskrive hvilken kjørestil man har. Er du en værsting? Kjører du altfor fort hver dag? Eller holder du sånn ca fartsgrensen sånn ca hele tiden? Eller er du midt i mellom disse to?

Her vill jeg gjerne at folk skal være dønn ærlige, og også at ingen kommer med moralprekener hvis noen fremstår som "værstinger".

Jeg for min egel del må vell kalle meg en værsting. Jeg sliter med farten og vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Går ytterst sjeldent en dag uten at jeg passer 140 km/t. Greier ikke å holde meg. Får håpe det kommer seg med åra..

Kremt :lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...