SteffenK Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Jaja gutter, da var det min tur.. Har akkurat blitt skrevet ut fra sykehuset etter å ha tilbragt siste døgnet der. Dere skjønner vell av bildene hva som har skjedd.. Kom kjørende, og plutselig var det glatt, jeg mista kontrollen, skar over veien, trillet rundt noen ganger før bilen stoppet. Vitner som har sagt det, jeg besvimte selv så jeg husker ganske så lite fra hva som skjedde.. Jeg hadde heldigvis på meg bilbelte, jeg hadde nok måttet bøte med livet hvis ikke, iallefall det alle legene sa.. Menmen.. bilen er iallefall bare å gi opp, den er rammeskjev så den får jeg ikke igjen den skal bli taksert senere i dag sa de på NAF.. faen som jeg elsket den bilen, og jeg får den aldri tilbake! Hva tror dere jeg får igjen på forsikringen? her er ett bilde, eneste jeg har.. dårlig vinkel da men.. Her er ett bilde av slik den så ut før: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 trist å høre. Men bra det gikk bra med deg. Hva du kan få for bilen vet jeg ikke, får bare "kondulere"... Du kjørte ikke for fort, slik at du risikerer å få skyld for ulykken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet November 16, 2005 Forfatter Share Skrevet November 16, 2005 Nei jeg holdt fartsgrensen, det har vitner som kjørte foran og bak meg bekreftet.. Sto i avisen i dag også at det ikke var mistanke om for stor fart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Så ikke så mye ut ifra det bildet, men kondolerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Bra du hadde på bilbelte ja, hadde du vinterdekk på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Trist! Godt det gikk bra. *arbeide hardt for å holde igjen resten av tankene rundt dette..* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Var uten for veien på fredag jeg da..utrolig kjedelig, vet akkurat hvordan det er. har lagt ut bilder av bilen min også, tviler på jeg får min på veien igjen... kondulerer på det sterkeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Kondolerer... Kjipt at sånt skjer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Trist når sånt skjer... Men, det viktigste er at du er hel. Er bildet tatt på GMG Service? Du får ikke noe problemer ettersom bilen stod på sommerdekk da? (Hvis det var det den gjorde da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Men som han spurte om, hva får han igjen på forsikringen? Selv om det er mye styling på den, blir nok ikke det dekket. Eller? Litt kjipt hvis man kun får listeprisen igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Trist når sånt skjer... Men, det viktigste er at du er hel.Er bildet tatt på GMG Service? Du får ikke noe problemer ettersom bilen stod på sommerdekk da? (Hvis det var det den gjorde da) hvis det ikke lhar snødd og er på pluss siden av gradestokken så har ikke noe å si. du kan kjøre med sommerdekk så lenge forholdene er greie, hvis du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Huff. Godt du klarte deg bra. Trist å miste grombilen. Men det fins heldigvis "flere fisk i sjøen"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet November 16, 2005 Forfatter Share Skrevet November 16, 2005 HenrikE30: Nei det er tatt på NAF. Siden jeg har gjensidige så skal den dit uansett tror jeg. De henta den iallefall. Ja jeg hadde sommerdekk på, men det var ikke minusgrader eller snø når jeg begynnte å kjøre, men det begynnte vell å sludde litt mens jeg kjørte.. Tror ikke jeg får igjen noe på stylingen, 10k er vell maks. Men hva er listeprisen da? Det er en 91modell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 hvis det ikke lhar snødd og er på pluss siden av gradestokken så har ikke noe å si. du kan kjøre med sommerdekk så lenge forholdene er greie, hvis du skjønner hva jeg mener Jepp, kjenner til det. Var nok bare litt rask i antagelsen om at det var snø/is/glatt. (Det begynte å snø i Ålesund natt til igår) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Tenkte jeg skulle lage en tråd der man kan beskrive hvilken kjørestil man har. Er du en værsting? Kjører du altfor fort hver dag? Eller holder du sånn ca fartsgrensen sånn ca hele tiden? Eller er du midt i mellom disse to? Her vill jeg gjerne at folk skal være dønn ærlige, og også at ingen kommer med moralprekener hvis noen fremstår som "værstinger". Jeg for min egel del må vell kalle meg en værsting. Jeg sliter med farten og vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Går ytterst sjeldent en dag uten at jeg passer 140 km/t. Greier ikke å holde meg. Får håpe det kommer seg med åra.. Kremt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå