bmwdude_1 Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Fredag skal jeg til Bilpleiesenteret med bilen å få en lakkrens på pansret...pansret er oksidert å dette skulle de klare å få bort,som en test,gratis...Gleder meg til å se resultat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Blir sikkert knall det. Skal du få polert opp resten av bilen også da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet November 16, 2005 Forfatter Share Skrevet November 16, 2005 Ja hvis det blir bra så blir det hele bilen...Problemet med vanlig polering er at det blir bra i ei uke så "falmer lakken" nesten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Kan du ikke ta før og etter bilder da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Jeg vil også se før og etter bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 det var en god ide... Kjøre på med noe lakkforsegler da... så holder det seg en stund... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet November 21, 2005 Forfatter Share Skrevet November 21, 2005 På fredag var jeg på Bilpleiesentret å fikk prøvd en del på pansret...og ble meget overrasket! Men skal vente å se hvor lenge det holder seg. Men han trodde det kom til å bli dritbra!...Hvis glansen holder seg slik er det ingen tvil! Helpolering koster 2500,- og jeg mener det er verd den... Har ikke mulighet til å legge inn noe før/etter bilde nå men senere... Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå