Kenneth BMW Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Ja jeg sier endelig for det har vert så trist å grått her i Tromsø. Så da snøen kom ble det mye lysere Bimmern startet fin i da på -3 grader uten problem, og likte seg gått på de snødekte veiene Noen sier BMW er dårlige biler på vinterføre, men jeg er ikke enig der. Bimmern kom seg fram og opp bakkene uten noen problem Så nå får jeg bare håpe at dene gangen så ligger snøen! vi vil ikke ha regn igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Ja det er bedre med snø! Alt blir hvirkelig lysere. Men det er kram våt snø, og Bilen kan dra litt sidelengs ut kryssene. Men bakhjulstrekk er rått! Eneste de er ikke like go å komme seg opp glatte bakker som forhjulstrekk, men hvem vil vel ha det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 En RWD har mer vekt på drivhjulene enn en FWD har i motbakker, så hvorfor er den da dårligere til å komme seg opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Jeg er ikke eni med Kenneth !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Snø gjør at det blir lysere nå i mørketida, den får også alt til å se renere ut, også er det jo så moro å kjøre på snø! Snømåking og isskraping derimot, det er hat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 tenker mer på bakkene og ufrivillige slenger... men det med lyset er ganske greit da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 16, 2005 Forfatter Share Skrevet November 16, 2005 Det er bedre å provosere frem slenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Er vel best med sommer vel, lave biler og brøytekanter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Må jo innrømme at det er ganske koselig også Slik ser det ut utenfor huset nå; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Ja det er godt me snø Første glattføret med bimmern min i dag og det gikk bra! Bila satt godt på veien i snøen, men som med alle biler var det litt ekkelt med sørpa uti veibanen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 i bodø har det kommet snø i dag... 3-4cm med nydlig og god snø (kramsnø) var nettopp ute og lekte meg litt kjempe skøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Kan ærligt talt ikkje komme på ein positiv ting med snø og is..ikkje 1!! HATER SNØ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Er jo bare nyydeli å ligge bredt nå når det er snø! Blir aldri lei av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Har faen meg snødd over 20 cm de siste to dagene der hvor jeg bor, litt utenfor Trondheim. Ser jo ut som om det har vært vinter i en måned. Men, morsomt å kjøre RWD på snø, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Koselig med snø da Nermer seg jul, og det er ingen julestemning uten snø Derimot liker ikke bimmeren seg helt på slikt føre... Har en tendens til å svinge med rompa...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå