Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg sier endelig for det har vert så trist å grått her i Tromsø.

Så da snøen kom ble det mye lysere :D

Bimmern startet fin i da på -3 grader uten problem, og likte seg gått på de snødekte veiene :wink: Noen sier BMW er dårlige biler på vinterføre, men jeg er ikke enig der. Bimmern kom seg fram og opp bakkene uten noen problem :)

Så nå får jeg bare håpe at dene gangen så ligger snøen! vi vil ikke ha regn igjen :?

Skrevet

Ja det er bedre med snø! Alt blir hvirkelig lysere. Men det er kram våt snø, og Bilen kan dra litt sidelengs ut kryssene. Men bakhjulstrekk er rått! Eneste de er ikke like go å komme seg opp glatte bakker som forhjulstrekk, men hvem vil vel ha det? :D

Skrevet

Ja det er godt me snø :D Første glattføret med bimmern min i dag og det gikk bra! 8)

Bila satt godt på veien i snøen, men som med alle biler var det litt ekkelt med sørpa uti veibanen..

Skrevet

Har faen meg snødd over 20 cm de siste to dagene der hvor jeg bor, litt utenfor Trondheim. Ser jo ut som om det har vært vinter i en måned. Men, morsomt å kjøre RWD på snø, ja!

Skrevet

Koselig med snø da ;) Nermer seg jul, og det er ingen julestemning uten snø ;) Derimot liker ikke bimmeren seg helt på slikt føre...:P

Har en tendens til å svinge med rompa...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...