Bare_egil Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Hvis jeg finner en bmw e30 som er 316-320 og har planer om å sette det på bilen min, altså kappe av rumpa og sette den på bilen min. Vil dette passe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Tror de bilene er like i chassiet . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 16, 2005 Forfatter Share Skrevet November 16, 2005 Tror de bilene er like i chassiet . tror ja..hehe er ute etter evt svar jeg, men takk for svar:d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 alle rumpene er like,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 skal jo neves at viss du har ette karosseri fra før 9/87 må det karosseriet du skal skjøte med også være fra før 9(87, etter 9/87 kom ''facelift'' med andre baklykter og litt annet karosseri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 16, 2005 Forfatter Share Skrevet November 16, 2005 skal jo neves at viss du har ette karosseri fra før 9/87 må det karosseriet du skal skjøte med også være fra før 9(87, etter 9/87 kom ''facelift'' med andre baklykter og litt annet karosseri. bilen min er 90 mod, så da må jeg altså ha en rumpe etter 87 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 etter 88 faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 16, 2005 Forfatter Share Skrevet November 16, 2005 etter 88 faktisk... det er du sikker på? syns jeg har sett noen 97 mod med facelift som har helt lik rumpe som jeg "hadde" på min jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Du mp ha en e30 produsert etter september 87 viss jeg husker riktig. Uansett så må du ha en facelift modell. 316-325 er like i karroseriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 16, 2005 Forfatter Share Skrevet November 16, 2005 Du mp ha en e30 produsert etter september 87 viss jeg husker riktig. Uansett så må du ha en facelift modell. 316-325 er like i karroseriet. ok. det er da bare å finne en til en billig penge da:P er vel lettere sagt en gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 på huggeren finnes det mange frontskadet e30'r på huggeren på kongsvinger så fantes det rundt 20 e30'r for noen månders tid siden når jeg sjekket. så finnes mye rundt om kring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 16, 2005 Forfatter Share Skrevet November 16, 2005 på huggeren finnes det mange frontskadet e30'r på huggeren på kongsvinger så fantes det rundt 20 e30'r for noen månders tid siden når jeg sjekket. så finnes mye rundt om kring. hmm...det hørtes intressant ut, skal ned å sjekke huggern rett nedi her på fredag så får se hva jeg finner der, hvor holder han huggern til i kongsvinger da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 i kongsvinger hehe. sjekket bare på nett for max 2 månder siden da jeg leitet etter prosjekt motor. så var aldri der. men ligger vist i nerheter av sentrum og har egen internett side. men kan ikke si om dem har like mange der nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 16, 2005 Forfatter Share Skrevet November 16, 2005 i kongsvinger hehe. sjekket bare på nett for max 2 månder siden da jeg leitet etter prosjekt motor. så var aldri der. men ligger vist i nerheter av sentrum og har egen internett side. men kan ikke si om dem har like mange der nå da. ok, har du den internett siden da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå