Autoshineshop.no Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Fikk den inn på lager for noen dager siden, og er ikke fornøyd med finishen på den, så den som kjøper den må beregne noe tid på pussing. selger den for kr 2498,- Noen som er interrisert? PS! Forhåndsbetaling = Gratis frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Har du noen bilder? Rieger eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autoshineshop.no Skrevet November 17, 2005 Forfatter Share Skrevet November 17, 2005 det er fra NTC i tyskland.. jeg skal se om jeg får tatt noen bilder av den i morgen. det er skjøtene jeg ikke er fornøyd med.. tror det er 3 stk.. de står litt ut der de er skjøtet.. mye er gjort med en times pussing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3sedan Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 Billig? dyrt til å være en ntc fanger!er det kerscher-look,dietrich?er meget intr i den hvis det ikke er rieger/kersvher look 95411871 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autoshineshop.no Skrevet November 19, 2005 Forfatter Share Skrevet November 19, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 samme fangern som jeg seler jo!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 *kremt* ...Og som selges for for ca 1000,- ny original Rieger et annet på nettet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 *kremt*...Og som selges for for ca 1000,- ny original Rieger et annet på nettet... ehm hvor da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 *kremt*...Og som selges for for ca 1000,- ny original Rieger et annet på nettet... ehm hvor da?? Hmm... ta på PM, for å ikke ødelegge -helt- denne tråden for autoshineshop..eller? EDIT: Mente selvsagt ~1000,- mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 gode ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autoshineshop.no Skrevet November 20, 2005 Forfatter Share Skrevet November 20, 2005 thankz ChrZZ Vel, orginal rieger eller ikke, denne passer like bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå