henry Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 Har lurt på å sette inn 6x9 i hattehylla, men for å få de til å passe må det vel gjøres noe! Vet det finnes slike "adaptere" som kan brukes? er det forskjellige størrelser her? hvilken må i så fall jeg ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 eg vil anbefale deg og bruke 5,25 tomms eller 6,5 spiller mye penere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henry Skrevet November 17, 2005 Forfatter Share Skrevet November 17, 2005 Hvorfor spiller de du nevnte der bedre enn 6x9 da? Passer de eventuellt rett i, eller trenger jeg adapter? I tilfelle hvor får jeg tak i slike adaptere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Hvorfor spiller de du nevnte der bedre enn 6x9 da?Passer de eventuellt rett i, eller trenger jeg adapter? I tilfelle hvor får jeg tak i slike adaptere? det er fordi 6*9 er et veldig ukurant format for en høgtaler. Eg veit ikkje om dei passer rett i, du må ta ut den gamle som står der nå og se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Jeg kjøpte 6x9 høytalere med et adapter fra bilradiospesialisten. Funker greit, men vil heller anbefale deg å bruke penger på Focal frontsett istedet... Hvis du ikke allerede har skiftet dem ut da... Er litt rart når lyden kommer og slår deg i bakhodet liksom. Monterte nettopp Focal høytalere i en bil og jeg var SVÆRT misunnelig for å si det slik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Jeg kjøpte 6x9 høytalere med et adapter fra bilradiospesialisten. Funker greit, men vil heller anbefale deg å bruke penger på Focal frontsett istedet... Hvis du ikke allerede har skiftet dem ut da... Er litt rart når lyden kommer og slår deg i bakhodet liksom. Monterte nettopp Focal høytalere i en bil og jeg var SVÆRT misunnelig for å si det slik... Focal front høytalere er absolutt verdt pengene. og den nye acces serien er billig og bra. ganske imponerende. http://www.iceaudio.no/download/Access_ ... d022fd6f3b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå