M3cabriolet Skrevet November 16, 2005 Share Skrevet November 16, 2005 PHOENIX GOLD QX4150 4X75W Key Features RMS Power at 2 Ohms 1 W x 74 + 100 W x 1 Performance Signal to Noise Ratio 75 dB THD at Rated RMS Power 600 % Crossover / Equalizer Bass Boost Frequency 30 Hz High - Pass Frequency 150 Hz - 20 Hz Other Features Input Voltage 12 volt Dimensions Width 45 in. Height 2 in. Miscellaneous Product ID 20295533 kan se folks egne vurderinger av forsterkeren her: http://www.carreview.com/mfr/phoenix-go ... px#reviews LANZAR DC12D 1000W SUBWOOFER 12"high resolution subwoofer Handles up to 450 Watts RMS 1000 Watts total power handling Premium grade kevlar & woven fiber cone Intercooled rear vented back plate High temperature kapton polymide voice coil former Powder coated cast alloy frame Multi layer double thick surround denne kan selges med kasse, som funker meget bra, men den bør trekkes opp igjen med høytalerstoff! vær så snill å kom med bud, jeg har ikke snøring på hva dette er verdt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Får kanskje prøve å hjelpe deg med salget jeg da M3cabriolet! selv om jeg ikke synes at du skal selge det fra deg! pheonix gold forsterkeren er en helt ok forsterker, men vanskelig å få tak i dette merket! Subben er faktisk helt sinnsyk bra! den var jeg kjempefornøyd med! den ble kåret til best i test for 2 år siden! lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bee2 Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 gir deg bud på 1300,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 18, 2005 Forfatter Share Skrevet November 18, 2005 Får kanskje prøve å hjelpe deg med salget jeg da M3cabriolet! selv om jeg ikke synes at du skal selge det fra deg! pheonix gold forsterkeren er en helt ok forsterker, men vanskelig å få tak i dette merket! Subben er faktisk helt sinnsyk bra! den var jeg kjempefornøyd med! den ble kåret til best i test for 2 år siden! lykke til med salget! hehe... jeg trenger penga vet du, driver å finansierer et DYRT bygg her! og forresten skal jeg putte 8" i m3'n, 12" blir for stort! har du fått deksla dien forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 18, 2005 Forfatter Share Skrevet November 18, 2005 gir deg bud på 1300,- budet er notert! gir deg beskjed! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Jeg har fått dekslene mine m3cabriolet! takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 19, 2005 Forfatter Share Skrevet November 19, 2005 solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå