R.T.S Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Har en 89 mod 535 hvor vi har plundret et par dager .. bilen vil ikke stoppe !! du kan ta ut nøkkel og låse bilen om du vil eneste måten er og kvele den. prøvd alt av reler og styre enheter . varme apparat, el speil, vindus spyler, fungerer heller ikke. har gått tom for ideer på hva det kan være så håper på noen nyttige innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Hehe jeg skal ikke flire men det var litt morsomt. Tja det kan jo være brudd i den ledningen som går fra tenningen... Det er 3 ledninger. 2 som blir koblet sammen og en som liksom skal få starteren til å snurre. Jeg mener at det også går en ledning til coilen som blir brutt når du slår av tenningen.. sjekk sikringer Håper det hjelper litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet November 17, 2005 Forfatter Share Skrevet November 17, 2005 He he . prøvd alt av sikringer . har også byttet tenningslås da dette er en tyveri skadet bil, gått over alt av kontakter med oxidasjon fjerner . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Dette høres jo skummelt ut Jeg kan ikke si at jeg vet hva som er galt, men jeg hadde fulgt de ledningene som går fra coilen og kansje funnet noe ut fra de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Eventuelt kan du jo legge opp en jording med bryter på coilen så lenge så kan du kjøre bilen og stoppe den til du finner kilden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet November 17, 2005 Forfatter Share Skrevet November 17, 2005 bilen er ikke i daglig bruk foreløpig . men er ikke att bilen ikke stopper som er verst men at ikke vifte virker !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 HEhe har ikke hørt på verre! Lykke til! Høres ut som en sint bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Hehe.. Høyrest jevla skumelt ut det der! Har du sjekka ledningene for brud? Er ikkje sikker på korleis det der fungerer, men er det ikkje ein jordingskabel som bryte "straumen" sånn at motoren stopper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Prøv å køyr bilen nåke jævli.. Ikkje sånn bånn gass her og bånn brems her, men køyr alt du er god for på ein strekning på 3 - 4 mil, så køyre du tilbake samme strekning og lar bilen stå i ro eit par min før du slokke den!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 Hehe.. Høyrest jevla skumelt ut det der! Har du sjekka ledningene for brud? Er ikkje sikker på korleis det der fungerer, men er det ikkje ein jordingskabel som bryte "straumen" sånn at motoren stopper? Vet ikke hvor feilen ligger, men mest sannsynlig noe med at strøm til coil ikke blir brutt. Men man skal vel ikke legge coil til jord? Hørtes veldig kortsluttning ut spør du meg. Vet ikke men...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 Kjedelig Problem.. bra du ikke har Automat... da hadde det blit værre å kvele den ..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 Kjedelig Problem.. bra du ikke har Automat... da hadde det blit værre å kvele den ..hehe Ikke problem å kvele min automat. Men det er feil på min da Den er for hard på lamellene. Den vil litt for mye framover. 20 lapper kommer dette til å koste meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 Hehe.. Høyrest jevla skumelt ut det der! Har du sjekka ledningene for brud? Er ikkje sikker på korleis det der fungerer, men er det ikkje ein jordingskabel som bryte "straumen" sånn at motoren stopper? Vet ikke hvor feilen ligger, men mest sannsynlig noe med at strøm til coil ikke blir brutt. Men man skal vel ikke legge coil til jord? Hørtes veldig kortsluttning ut spør du meg. Vet ikke men...... Trur ikkje eg ville ha lagt jord til coilen nei.. Men vist du trur at det er ledningene som går inn på coilen burde det ikkje vera noko problem å måle seg fram til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horse Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 dette skjedde med min e34 også....men når jeg skrudde lysbryteren i posisjon 0 stoppet bilen(automatiske kjørelys) det viste seg å være vann i ene releet til kjørelysene som lagde kortslutning, tok disse ut og kjører nå med manuelle på/av lys..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå