336mik Skrevet November 17, 2005 Skrevet November 17, 2005 Noen som vet om et sted man kan laste ned en grunn mapping? Bare sånn at man får startet opp bilen liksom. Greit å ha før jeg begir meg ut på oppgaven å få bilen kjørbar.
336mik Skrevet November 17, 2005 Forfatter Skrevet November 17, 2005 Hadde håpet på det da.Går vel kanskje ann å få tak i av en eller annen privetperson også.Mener engen-racing kjører med haltech e6k,så det hadde kanskje gått ann å "kopiere" mapping av han.
BirgerBjelland Skrevet Februar 23, 2006 Skrevet Februar 23, 2006 men den du sendte over til meg funker ikke..klarer ikke og finne filen når eg er i dos.sikkert pga du lagret den i windows programmet du kjører på x en din prøv og gå innpå i dos og lagre den da så sender du den over til meg
Pedi Skrevet Februar 23, 2006 Skrevet Februar 23, 2006 Vanligvis så betaler folk en bra sum for å få bilen mappet, så dere bør vel gjerne ikke bli overrasket om de ikke "bare vil sende den" til dere. Men for all del, det er vel kanskje noen som deler ut mapp til datasprut også?
BirgerBjelland Skrevet Februar 23, 2006 Skrevet Februar 23, 2006 det er nå vertfall låvt og prøve eg skal uansett ha min på rulle for og stille den orntligt inn
BirgerBjelland Skrevet Februar 23, 2006 Skrevet Februar 23, 2006 Noen som vet om et sted man kan laste ned en grunn mapping? Bare sånn at man får startet opp bilen liksom. Greit å ha før jeg begir meg ut på oppgaven å få bilen kjørbar. grunn mapp er jo ikke noe problem egentlig.det er bare til og gå innpå quick ignition map map eller hva det nå enn heter.og trykke inn dei nymmerene og bokstavene som står der.så starter bilen.men den vill ikke gå noe særlig fint da
Nitrotox Skrevet Oktober 9, 2006 Skrevet Oktober 9, 2006 er vell ikke så lurt og kjøre med det heller da, hvis motoren får for mager eller for fet blanding så brenner du vell stemplene ?
oddis Skrevet Oktober 9, 2006 Skrevet Oktober 9, 2006 er vell ikke så lurt og kjøre med det heller da, hvis motoren får for mager eller for fet blanding så brenner du vell stemplene ? Tror 336mik allerede har fått svar på dette... Brutalt svar. Sjekk prosjekttråden hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå