TeamTurtall Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Har en e30 323i som vi satt en 325i motor i, et problem, ingen bensin kommer fra bensinpumpa, hvor er rele`et til bensinpumpa, evt styrestrøm til pumpa? noen som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Um, ledningsnett er skiftet? 323i har jo l-jetronic, og 325i har motronic system. Disse kan IKKE benyttes om hverandre, men jeg regner med at dere har tatt dette i betraktning. Releet sitter ved siden av AFM på L-jetronic ihvertfall, under ett svart plastlokk (høyt og slerkete lokk) Ellers så er det jo også en sikring i sikringsboksen. Husker ikke nr |Hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTurtall Skrevet November 17, 2005 Forfatter Share Skrevet November 17, 2005 Får pumpa styrestrøm? ja det stemmer, men må jeg da skifte sikringsboksen da? Har kun skiftet ledningsnettet som er på motoren til styreenheten + selve boksen og den til sikringboksen fra motoren.. og sikringen er i orden.. Hva mener du jeg må gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå