becken Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 ...ønskes kjøpt, naturligvis. Farge spiller ikke så stor rolle da jeg skal sette på chromdeksler utenpå. Trenger strengt tatt bare høyrespeilet, men skjønner godt dersom du vil selge paret. Elektriske stylingspeil i chrom er også av interesse...men først og fremst trenger jeg bare å tette "hullet" på høyre side av bilen. Kenneth becken@broadpark.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 jeg har et par.de er sorte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
becken Skrevet November 17, 2005 Forfatter Share Skrevet November 17, 2005 Så bra.... Regner med at de ikke er butikknye....hehe...men ser noenlunde greie ut... How much?? (og ikke si 1300,- som en idiot på Finn.no nettopp maila meg...I annonsen skulle han ha 900,- for speil + baklykter, og når jeg bare spurte om speila skulle han ha 1300,- for dem...hehe...http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=6207067) hehe... Kenneth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 gi bud du.de er veldig fine.skal ikke ha så mye for de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 sendt i posten i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå