Boss Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 http://dt.no/apps/pbcs.dll/article?AID= ... 16006/1001 Litt fort kansje??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Han kunne nok ønsket seg en bedre start på dagen enn at politibetjent Igor Popovic fra Nes lensmannskontor akkurat da var på vei til jobben.-Jeg ble forbikjørt av en bil i ekstremt høy hastighet. Jeg valgte å følge etter, men da bilen dro fra meg da mitt speedometer viste mellom 190 og 200 km/t, valgte jeg å avbryte forfølgelsen, sier Popovic. Reknar med han var i sivil på veg til jobben...har han lov å følgje etter då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet November 17, 2005 Forfatter Share Skrevet November 17, 2005 Skulle tro at han var i sivil, egen bil. Kjørt for fort han oxo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 jeg har blitt stoppet av purken i sivil på vei hjem fra jobb jeg... etter mye sjekking rundt om kom alltid svaret til dette: en politi er på jobb 24 timer i døgnet, og har samme makt både med og uten uniform! en annen ting er å bevise noe når man er alene! hehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Stakkars dude! Miste lappen i 2-3 år og fengesl i tillegg. Seff fortjente han det, men kjipt fordet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 et par tre år blir jo 6 år uten lappen faktisk. han var 35, men må jo ha fått lappen for under 2år siden siden han må avlegge ny oppkjøring nå. Eller er disse reglene endret? råsprek 1-serie? er det 120d det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Men allikevel så brøt jo han politinissen loven selv. Er jo mange kriminelle hendelser hvor folk da går fri, fordi politiet selv har driti seg ut og brutt loven regelrett. Dessuten... i en markert politibil (ikke dette tilfelle, tydeligvis), så har politiet ikke lov til å kjøre fortere enn...150-160, eller hur? Jeg tenker selvsagt på dette som en prinsippting, ikke hvor idiot han som kjørte for var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Har høyrt at purken ikkje har lov til å kjøyra fortare enn 160, fordi det då kan oppstå farlegare enn vist dei berre drit i det og fanger han på ein anna måte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 "Med en råsprek BMW 1-serie under sin kontroll, flådde drammenseren asfalten sørover riksvei 7 i Hallingdal i går tidlig." Må har vært 3-serie vel? En M3 kanskje? Eller en 130i kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Hvilket føre er det på drammensveiene nå da? 200 km/t krever vel sitt av underlaget.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 drammens veiene er fine dem, akkurat der han kjørte, eller der det er bilde av er det ikke no problem å kjøre fort, er 80 og 90 sone der. men men, selv om de er fine så klarte jeg jo å kjøre av veien å vrake min e30 325i da...men men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 drammens veiene er fine dem, akkurat der han kjørte, eller der det er bilde av er det ikke no problem å kjøre fort, er 80 og 90 sone der.men men, selv om de er fine så klarte jeg jo å kjøre av veien å vrake min e30 325i da...men men... Hva? Nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 om jeg vraka den i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 om jeg vraka den i dag? Er lite oppdatert når det gjelder vraking ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 okai, dro uten for veien på fredag...: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå