Hakon Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Noen som har peil på hva en slik en koster ... evt hva som kan være galt om det renner bensin ut av bilen raskere en man kan fylle på når pumpa er i gang ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 17, 2005 Forfatter Share Skrevet November 17, 2005 iiingen som har peil på dette altså ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet November 17, 2005 Share Skrevet November 17, 2005 Noen som har peil på hva en slik en koster ... evt hva som kan være galt om det renner bensin ut av bilen raskere en man kan fylle på når pumpa er i gang ... Mulig du må utdype litt: -Renner ut hvor? -Hvilken pumpe? -Bensinlukt? -Tung høyrefot? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Pris på besinpumpe i tank Ca 4000 + - Hull i besinrør. Hull i slanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 18, 2005 Forfatter Share Skrevet November 18, 2005 veldig tung høyrefot. midt under bakre aksling renner det som et faen. bare når pumpen er i gang.. derfor jeg tenkte det var pumpa.... bilen er gammel og godt brukt (!) så det kan godt hende at det er en slags slange som har smuldret litt opp... jeg er ikke sikker... en annen ting som jeg tror kan ha noe med den massive lekasjen å gjøre er at akselerasjon fra 0-whatever er noenganger svææært treig, man kan plante foten på gassen og ingen ting vil skje de første 2 sek. den pleier å gå opp litt i turtall og så ned og SÅ vil bilen bevege seg. men om den allerede er i fart er akselerasjon adekvat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LTF Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Hei Jeg vet om minst en e32 delebil om nødvendig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 18, 2005 Forfatter Share Skrevet November 18, 2005 det er flott. kan være veldig aktuellt nå som det ser ut til at alt faller fra hverandre ...hehe... hva slags bil er det snakk om .. litt mer Info ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå