Gjernes Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Selger en 1984 modell 323i motor. Motoren er ikke komplett. Dvs. at den mangler ledningsnett og noen slanger. Sist jeg startet motoren for drøyt 2 år siden fungerte den helt fint. km stand ca. 190.000. Følger også med 2 stk. 5 trins gearkasser. Haster med å bli kvitt delene pga. plassmangel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet November 20, 2005 Forfatter Share Skrevet November 20, 2005 Motoren selges med ledningsnett, og ikke uten som det står beskrevet i beskrivelsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teciero Skrevet November 28, 2005 Share Skrevet November 28, 2005 Hei! Intrisert i å selge kun ledningsnette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet November 28, 2005 Forfatter Share Skrevet November 28, 2005 hehe, nei. Trur ikke det blir enklere å selge resten om jeg skulle selge ledningsnettet for seg selv, men jeg syns igrunn at dette er så billig, at det er rart det ikke har vært mere respons. Har fått et par telefoner fra folk som er interiserte, så det er vell ikke lenge før det forsvinner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 hei hva skal du ha for motoren da???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 28, 2005 Share Skrevet Desember 28, 2005 hei hva skal du ha for motoren da???? gammel tråd dette her. send han en pm og spør om han fortsatt har den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2006 Enliten stund siden jeg har vært her nå, så jeg har ikke hadt muligheten til å svare på innlegg :/ men jeg motoren er fortsatt til salgs Selges for 1000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gosh Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 1000kr, da må det være no feil med motorn ? Ingen tikk, eller lignende vitende skader ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Selg den i deler da så kan jeg kansje ta noe av den også... Hvis en person vil ha ledningsnettet og jeg vil ha bunndelen så er du jo langt på vei.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2006 Da må jeg nokk beklage, hele motoren er nå solgt. Men jeg har ei 323 blokk liggende, om det skulle være interesant. Tenkte egentlig at jeg skulle vaske den rein, legge en glassplate på den og bruke den som salongbord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Selg den i deler da så kan jeg kansje ta noe av den også... Hvis en person vil ha ledningsnettet og jeg vil ha bunndelen så er du jo langt på vei.... jeg har en 325 bunndel, komplett, om du er int? kontakt på pm igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 mye vil du har for den 323 blokka da?? jeg trenger igrunn kun innmaten så du kan jo få beholde selve blokka og lage deg salongbord.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 hei jeg har en blok jeg med noen veier å stempler men tror to av stempla er gått da..er faktisk topp å greier på den å..bun panne å..er du interisert så PM. blir billige greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå