Boss Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 1. Hvor lenge varte 100-års krigen: - 116 år? - 99 år? - 100 år? - 150 år? Blondinen velger å benytte muligheten for ikke å svare. 2. I hvilket land fant man "Panama hytten" - Brasil? - Chile? - Panama? - Ecuador? Blondinen ber publikum om hjelp 3. I hvilken måned feirer russerne oktober revolusjonen? - Januar? - September? - Oktober? - November? Blondinen benytter muligheten for å få hjelp via telefonen og ringer til en annen blondine. 4. Hva er Kong Georg IV riktige navn? - Albert - Georg - Manuell - Jonas Blondinen velger å få eliminert to feil svar 5. Fra hvilket dyr stammer navnet til de Kanariske Øyer? - Kanarifuglen - Kenguru - Rotte - Sel Blondinen svarer feil og ryker ut av spillet. Her er de riktige svarene: - 100-års krigen varte i 116 år - fra 1337 til 1453 - "Panama hytten" ble funnet i Ecuador - Oktober revolusjonen blir feiret d. 7. november - Kong Georg IV riktige navn var Albert. Kongen endret navnet sitt i 1936.. - De kanariske øyers navn er oppkalt etter selen. På latin betyr det "Sel-øyene" Synes du fremdeles at du er mye smartere enn blondinen??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Jeg må si jeg dreit meg ut på noe der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 hehe kult jeg ble vist helt blond hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Haha! den var ikke værst.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 øøhh.. litt blond ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 Ja, er ikke blond men gikk vel litt fem på.. Men hadde rett på det første spørsmålet da.. Visst 100 årskrigen varte i 116år.. Men de andre, nop... Visste ikke svarene på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 haha... den har eg høyrt før! det verste er at læraren som eg hadde på vgs delte ut blant anna dei spørsmåla på ein prøve fy å sjå om me var "smarte" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 ..ææææ mørk blond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå