SteffenM2 Skrevet November 18, 2005 Share Skrevet November 18, 2005 E30 m3 motor? Helts ikke over 40k. Skal snart begynne å bygge litt aktivt så da trenger jeg motor! Hvor mye vil de ca. koste å turbokovetere en m3 motor Best med eller uten turbo? Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 19, 2005 Forfatter Share Skrevet November 19, 2005 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 D beste ville nå jeg ha sagt var å holde en S14 så orginal som mulig, kanskje karbon innsug å sånn snacks da, men ikke turbo, passer liksom ikke helt på en S14 d, synes nå i hvertfall jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 sleng på turbo. d er sinnsykt gøy og kjøre den 4 ern med turbo. den er så hissige att man ikke merker det sinnsyke eksplosjonen når turboen begnner og lade. og d likte jeg for da går d jo tros alt ann og kjøre svinger med turbobiler og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 20, 2005 Forfatter Share Skrevet November 20, 2005 sleng på turbo. d er sinnsykt gøy og kjøre den 4 ern med turbo. den er så hissige att man ikke merker det sinnsyke eksplosjonen når turboen begnner og lade. og d likte jeg for da går d jo tros alt ann og kjøre svinger med turbobiler og. Har nå lyst på det da...Får se om Komf. penga ryker i en turbo ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå