SteffenM2 Skrevet November 18, 2005 Skrevet November 18, 2005 E30 m3 motor? Helts ikke over 40k. Skal snart begynne å bygge litt aktivt så da trenger jeg motor! Hvor mye vil de ca. koste å turbokovetere en m3 motor Best med eller uten turbo? Takker for svar!
John H Skrevet November 19, 2005 Skrevet November 19, 2005 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username=
K Landre Skrevet November 19, 2005 Skrevet November 19, 2005 D beste ville nå jeg ha sagt var å holde en S14 så orginal som mulig, kanskje karbon innsug å sånn snacks da, men ikke turbo, passer liksom ikke helt på en S14 d, synes nå i hvertfall jeg da..
Kjell Rune Skrevet November 20, 2005 Skrevet November 20, 2005 sleng på turbo. d er sinnsykt gøy og kjøre den 4 ern med turbo. den er så hissige att man ikke merker det sinnsyke eksplosjonen når turboen begnner og lade. og d likte jeg for da går d jo tros alt ann og kjøre svinger med turbobiler og.
SteffenM2 Skrevet November 20, 2005 Forfatter Skrevet November 20, 2005 sleng på turbo. d er sinnsykt gøy og kjøre den 4 ern med turbo. den er så hissige att man ikke merker det sinnsyke eksplosjonen når turboen begnner og lade. og d likte jeg for da går d jo tros alt ann og kjøre svinger med turbobiler og. Har nå lyst på det da...Får se om Komf. penga ryker i en turbo ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå