ArildJr Skrevet Juni 3, 2006 Skrevet Juni 3, 2006 han kommer til å høre noe denne gangen. politiet i harstad kjente godt til ham kan du si og når så mange har blitt svindla så skjer det ting.
Gunnar Skrevet Juni 3, 2006 Skrevet Juni 3, 2006 Jeg ble oppringt av politiet oppi der for et par måneder siden, de ville bare høre om det var mulig å hente ut IP-adresser, og da hvor de i så fall skulle sende fritak fra taushetsplikten som internettleverandører har... så jeg har venta på dette brevet som skulle komme fra en politiadvokat, men har aldri mottatt noe...
Kobar Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Skrevet Juni 4, 2006 jeg ble svindla for 1700kr, og jeg har hørt om folk som har blitt svindla for mer enn det! og det begynner og bli en del folk som er temmelig forbanna på fyren...
Hylland Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 Er det nokon som faktisk har tatt tak i denne saken eller er det berre snakk alt i hop... Hjelper jo ikkje å sende tomme trusler, for det blir jo akkurat det samme som han gjør til dere....
Gjest Skrevet Juni 5, 2006 Skrevet Juni 5, 2006 Arrgh!! tror han har svindla meg også.. øyelokk som ALDRI har dukka opp.. var forøvrig til en corsa som jeg hadde før.. ikke store summen (200,-) men det er en prinsippsak.. skulle gjerne nakka nedi denne fyren..
lmn Skrevet Juni 21, 2006 Skrevet Juni 21, 2006 Kan ta han jeg for en grei sum!!! :whoa: Og jeg kødder ikke........... Se her forresten! http://www.bilforumet.net/showthread.ph ... 709&page=1
Neonlars Skrevet Juni 21, 2006 Skrevet Juni 21, 2006 Virket jo som det bare var snikk snakk der inne på bilforumet også. Fremdelses ingen som har gjort noe vel..?
sindre21 Skrevet Juni 21, 2006 Skrevet Juni 21, 2006 her er det mye ord og lite handling syns jeg.GO GET HIM BOYS
Scirre Skrevet November 30, 2006 Skrevet November 30, 2006 hehe.. det skjer litt av hvert i saken nå.. jeg skal ihvertfall inn til avhør om ikke så lenge. lurer på om det var 4. desember ellernoe, telefonavhør da jeg gjerne ville slippe å dra til harstad noen andre innvolverte i saken som har fått inkalling til avhør?
Kobar Skrevet November 30, 2006 Forfatter Skrevet November 30, 2006 skal inn til telefonavhør den 12. desember! skal nok bli fart i saken da ja...
Kjell Rune Skrevet November 30, 2006 Skrevet November 30, 2006 skal inn til telefonavhør den 12. desember! skal nok bli fart i saken da ja... første gang jeg har hørt noen som skal INN til telefonavhør hehehe sorry o.t men måtte bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå