Gå til innhold

Hva skjer på PPF?

propan
 Share

Anbefalte innlegg

Har de virkelig ingenting å gjøre i tyrkia?? :shock:

Kanskje fordi Andreas kritiserte da-motorsport (tyrkisk) sin såkalte 1100 hk M3 på bimmerforums. Han mente det var teknisk umulig med det oppsettet å få ut 1100 hk

Hehe, det visste jeg ikke :!: Forumet har jo vært delvis nede i 2 dager nå er det vel, denne røde fine bakgrunnen og greier kom ikke før i kveld. Jaja, de har jo backup av alt så de klarer vel å fikse det...

Edit; te em; er dette noe du bare visste selv eller noe som ble skrevet i den ene tråden som var på ppf frem til i kveld (fredag)? Eller i en annen tråd? Bare lurte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Får håpe vi slipper det her, for de bruker samme forumsoftware som vi kjører her... :?

Det er jo bare å passe på at man har den nyeste oppdateringen til forumet det. Er mange ganger det er sikkerhetsoppdateringer som er VELDIG smart å få med seg.

Vist jeg hadde vært gunnar, ville jeg ikke lagt ut sånn info.. kan tross alt noen av disse hackerne er her på forumet alt..

Det står nederst på alle sidene på forumet hvilken software som er brukt. Det som derimot ikke står her, er versjonnummeret. Det er dette som man ikke må komme ut med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hele websiten i en stor pakke?

Nei.. forumet er en del, galleriet er en del, og resten er en del. Hele sidene er konfigurert til å bruke brukerdatabasen til forumet, inkludert galleriet. Ellers er alt "custom". Det ligger "en del" timer bak å få det slik det er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...