Gå til innhold

flaks i uflaks

steffen_sandnes
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg og en kompis var på kvadrat i går og spiste på scala da vi var ferdige gikk vi ut for å ta en røyk før vi skulle kjøre hjem i det jeg ser bort på bilen min som står parkert ser jeg det ligger en lapp unna vindusviskeren min... "faen er det noen som skal klage på parkeringa mi" sier jeg.. så går jeg bort å leser lappen da der står det : "Hei vi er to stk som en rød varebil rygge inn i fronten på bilen din, Reg nr: BN XXXXX, mitt navn er bente tlf: XXXXXXXX ring om det er nødvendig"! WHAT :shock: tenkte jeg!? så kikka jeg og kompisen min på bilen og visst faen har fangeren fått seg en god brist og grillen er presset inn på det tidspunktet kokte jeg bokstavlig talt :twisted:!!

Jeg tenkte videre at det er utrolig at det fins så snille mennesker som rett å slett gadd å legge igjen den lappen, så jeg ringte dem da for å få høre litt mer om hva som har skjedd og hun forklarte da at den røde varebilen hadde omtrent "hoppa" inn i fronten på bilen min, disse to som hadde sett det hadde da prøvd å springe bort til han i den røde varebilen men han hadde bare kjørt !!!

Har nå snakka med forsikringsselskapet så nå anmelder de han da så nå blir det spiller ny front på meg og ny grill :) Og selvfølgelig ei flaske vin til de som la igjen den lappen på bilen min :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...