Gå til innhold

Fotoboks.....bot..

TheMan
 Share

Anbefalte innlegg

Tror kanskje jeg fekk bot i dag. Kjørte forbi en fotoboks i ca 90 i 80 sonen. Men det var en bil helt opp i ræva på meg, så jeg lurer på om det kan være han som fekk bot, synes nemlig det blinket litt seint viss det var meg den skulle ta bilde av.. Noen som er blitt tatt bilde av som har peiling?? Hvor lang tid tar det før boten kommer i posten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du får bot, eller at det var deg det blinket på.. Vi har ofte ligget i 10 over grensa forbi fotoboksen rett nord for nebbenes på E6 og den har aldri blunket. Tror den er litt mer fleksi i 80-90 soner enn i 50-60 kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på?

For... det mange forskjeller med det nye systemet enn det forrige. Siden den tar bilde av -alle- bilene, så blir det ikke noe synlige blitzlys. Den bryker en infrarødblitz, elns.

Andre ting som spiller inn er at dette kun er en teststrekning, og de har ikke lov til å gi ut bøter.

Datatilsynet har foreløpig -kun- gitt dem lov til å kjøre én teststrekning osv. (pga personvernloven, etc etc)

Så i teorien, så vil bare boksene stå der når du kjører forbi. Du kan tenke "Hmm... nye bokser gitt".. og det er det hele. Ingen brev i posten. Intet nada. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du får bot, eller at det var deg det blinket på.. Vi har ofte ligget i 10 over grensa forbi fotoboksen rett nord for nebbenes på E6 og den har aldri blunket. Tror den er litt mer fleksi i 80-90 soner enn i 50-60 kanskje?

enig! :D litt mer slingringsmonn og gå på i høyere fartsområder ;) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...