Bare_egil Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 Jeg syns noen kan selge sin e30 325i 90 i deler jeg, sånn at jeg kan kjøpe chassiet. Har leitet og leitet siden forrige fredag, men er jo bare folk som skal selge 85 -87:( dårlige greier.... men hvis noen syns synd på meg å har lyst til å selge så bare sende meg en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 Hva med og finne deg en flott billig en i tyskland?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 viss bilen din er trafikkskadet med bekreftelse fra forsikring/politi etc kan du ta karosseribytte på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 19, 2005 Forfatter Share Skrevet November 19, 2005 viss bilen din er trafikkskadet med bekreftelse fra forsikring/politi etc kan du ta karosseribytte på den. kan du utdyppe det litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Betyr vel noe sånt som at du kan importere en hel og pen bil fra Tyskland. Så merker biltilsynet minimun tre vitale deler på din ødelgte bil. Dvs f.eks Motor, gear og bakaksel. Så lenge du flytter de merkede delene over på den bilen du ahr importert, kan du foreta rammenr bytte. Som vil si at den importerte bilen overtar identiteten til din ødelagte bil uten at du betaler avgifter på den.. Sånn som eg har forstått det i hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 [quote="BMW324TDa" kan du foreta rammenr bytte. Som vil si at den importerte bilen overtar identiteten til din ødelagte bil uten at du betaler avgifter på den.. Sånn som eg har forstått det i hvertfall... Den tyske bilen får ny identitet den norske bilen må hugges fortløpende når kaross bytte blir godkjent og det chassi nr blir makulert. tviler på at han får bytte på den bilen med tanke på alder og verdi, er en del kriterier som skal utfylles. Edit: man betaler moms og vrakpant på den tyske bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 20, 2005 Share Skrevet November 20, 2005 Kan man sveise bra er ikke alt dette nødvendig.. Men den "lette" metoden jeg tenker på er jo ikke lovlig da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå