Gå til innhold

Trener du?

c_ellef
 Share

Hvor mye trener du?  

88 stemmer

1. 1. Hvor mye trener du?

• Hver dag
      2
    • 4-6 dager i uka
      24
    • 2-3 dager i uka
      25
    • 1 dag i uka
      5
    • Sjeldnere
      14
    • Fysisk aktivitet er for de som ikke har bil eller lappen!
      19

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Drikke 3 liter cola/kaffi daglig og røyker for tida ca 15 stk per dag... Har kutta ned ifrå 25 og er fornøgd med det!

Har røykt fast siden eg var 12, einaste treningen eg har hatt sida eg var 14 er gymtimane på skulen....

Til tross for dette hadde eg 10.44 på 3000m. Ei tid eg er meget stolt øve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trene på og spinne og dra slenger nesten vær dag jeg. nå trener jeg for det meste trappene oppe på snøvit i hammerfest. fy faen for noen trapper d er her... har litt ondt i føttne i dag ja......

Jeg vet at dette er et "long shot" men du arbeider vel ikke sammen med en som heter Jens og kommer fra orkdal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok dårlig med trening ja.. Trente 3 ganger i uka i 9år, og sluttet på dagen og fikk ølvåm... :) Det er det som er livet. AAHHHHH :lol:

Men skulle vel trent litt igjen ja. Men rekker det aldri. Får jo endel trening på jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å holde seg nede i vekt er trimming av bil. kjøren man en si feks en m3 og veier 130kg så går den saktere en en som kjører samme bilen og veier 75kg. hvir man ser utifra at begge har samme kjøre stilen. så sier en ting skal man kjøre hardt og aktift hold vekten nede. hehe. kommer ogsp flere fordeler utifra det, som damer og greier som igjen er dyrt hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...