Gå til innhold

Hvor mye trener du?  

88 stemmer

1. 1. Hvor mye trener du?

• Hver dag
      2
    • 4-6 dager i uka
      24
    • 2-3 dager i uka
      25
    • 1 dag i uka
      5
    • Sjeldnere
      14
    • Fysisk aktivitet er for de som ikke har bil eller lappen!
      19

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vel da er det gjort.... for i år..?

Ble inspirert av trådstarter og har nettopp jogget en tur på vel 1 time.

Bimmers.no bringer folk i form :D

Ikke dårlig :applause:

Virker som BMW eiere holder seg generelt i god form. På dette tidspunkt så er det omtrent 60% av dere som trener 1 eller flere dager i uka!

Selv bruker jeg mye tid på trening, prøver på 4 dager i uka.

Før syklet jeg aktivt landevei, da ble det 6 dager i uka.

Nå er det mer trening for å holde meg i form :)

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Sprang 3000 meter på 9 minutter og 46 sekunder i min ungdom, men nå har det gått alvorlig mye nedover. Dvs oppover tidsmessig :)

Er faktisk positivt overrasket over at det er så mange som holder seeg i form her, er vel ikke det en forventer inne på et bilrelatert forum som dette.

Skrevet

Har kjørt aktivt trial i noen år nå, å trener mye på helsestudio. Liker å holde meg i form. Foreløpig har jeg ikke bil, ei heller er jeg gammel nok (16). Øvelseskjører da, så høyrefoten får trent litt. :lol:

Skrevet
Kom i grunn rett hjem fra sqous (eller ossen det skrives)

Det er bra trening!:P

Squash skrievs det.. ;)

Og ja, det er meget bra trening! Ihvertfall om man er to relativt jevne som spiller, og man bør gjerne være litt over nybegynnerstadiet også før det begynner å bli skikkelig hardt. Det krever litt å få til skikkelig spill. Pleide å spille et par ganger i uka for et års tid siden, men så ble det dårlig. Har endelig tatt det opp igjen nå, og har begynt rolig med en gang i uka. Gøy er det ihvertfall! :)

Skrevet

trener 2-4 ganger på sats i uka. blir også litt innebandy og annen ballidrett innimellom. skulle egentlig vært flinkere til å løpe, men det er så kjedelig.. :D

Skrevet

har etter et opphold på et par år endelig begynt og trene igjen. godt det... får litt bedre samvittighet ¨når men sitter i sofaen etterpå ;)

Skrevet

Off..blir sløvt med den treningen ass...

For et par år siden trente jeg 3-4 ganger i uka, men sånn er det nok ikke nå lenger nei :P

Trener ca 1 gang i uka på helsestudio, kondisjon og styrke1

Skrevet
Kom i grunn rett hjem fra sqous (eller ossen det skrives)

Det er bra trening!:P

Squash skrievs det.. ;)

Og ja, det er meget bra trening! Ihvertfall om man er to relativt jevne som spiller, og man bør gjerne være litt over nybegynnerstadiet også før det begynner å bli skikkelig hardt. Det krever litt å få til skikkelig spill. Pleide å spille et par ganger i uka for et års tid siden, men så ble det dårlig. Har endelig tatt det opp igjen nå, og har begynt rolig med en gang i uka. Gøy er det ihvertfall! :)

Takk..

Det er morro.. Men vanskelig.. :P:o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...