piggens Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 318is er bilen min og jeg lurer på hvor mange bensinpumper jeg har på denne?...er en 93 modell Coupe...hvor ligger isåfall bensin pumpen(e)?... bilen har stoppet og står bare og tjinner,sjekket releet men det var i orden,har nettopp kjøpt bilen og den har vært for det meste voksenkjørt...er meget strøken og jeg har kjørt pent med den så jeg er litt frustrert og lurer på om noen kan hjelpe meg?...virker som om motoren ikke får bensin fram...starter med startgass før den dør 2 sekunder etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 Hei. Bensin pumpa din ligger i bensin tanken. vist du tar ut bak settet ditt så ligger det en rundt plate der med masse skruer i. rett under der ligger bensin pumpa din. du kan finne lett ut om den fungere. sett på tenningen å da hører du lyd i fra den. vist ikke så kan du OM den kretsen med amper meter. håper jeg var til noen hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piggens Skrevet November 19, 2005 Forfatter Share Skrevet November 19, 2005 jess...takk for hjelpen,da vet jeg det...en som sa til meg at man måtte av med tanken og greier,da fikk jeg hakeslepp,så var bra du informerte meg riktig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet November 19, 2005 Share Skrevet November 19, 2005 Hehe. Så ille er det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå