Gå til innhold

325iX: Bytte av H&R senkefjører


jan325ix
 Share

Anbefalte innlegg

Etter at EU kontrollen avslørte noe som jeg har vist om en stund, var det bare å skride til verket......

Noen observerte at denne datt av i en sving på Reve...

http://www.bimmers.no/albums/jan325ix/I ... .thumb.jpg

Here we go:

http://www.bimmers.no/albums/jan325ix/IMG_0432.jpg

Gammal og ny:

http://www.bimmers.no/albums/jan325ix/IMG_0437.jpg

Basted og bundet...

http://www.bimmers.no/albums/jan325ix/IMG_0438.jpg

På plass

http://www.bimmers.no/albums/jan325ix/IMG_0440.jpg

Klar for snorklipping..

http://www.bimmers.no/albums/jan325ix/IMG_0441.jpg

Enegga tvillinger..

http://www.bimmers.no/albums/jan325ix/IMG_0444.jpg

Ferdig!

http://www.bimmers.no/albums/jan325ix/IMG_0445.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltema Fjærspenner art.nr: 19-256 Koster 119.- for et par.

Det var ikke plass for å sette på fjærspennerne mens fjærene stod på bilen. Løsnet støtdemper nederst, fikk kona til å stå på hjuloppheng og da datt mest de brukne fjørene ut av seg selv.....

Brukte luftdreven muttertrekker til å spenne opp fjærene, bandt så 2,5 kvadrat ledning (2 tørn pr side) stramt fast. La for all del fjæren ligge vannrett mens en holder på med denne operasjonen....Det er en del energi i den oppspente fjæren!!

Satte i den nye fjæren, jekket opp opphenget for å ta opp "slakken", og samtidig skrudde fast støtdemperen igjen.

Klippet av ledningene, satte på hjulene, Tut og kjøyr..

Brukte 19 minutter på den siste fjæren fra jeg satte jekken under bilen til bilen var nede igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...